המלצות על טאגנגה

עיירות צפון קולומביה ✌

📍 סנתה מרטה עיירה גדולה צפונית לקרטחנה (6 שעות נסיעה באוטובוס). אנחנו הגענו מקרטחנה דרך חברת בארנקילה במחיר של 60,000. אנחנו החלטנו לעבור ישר לטאגנגה. . מסעדה טובה בסנתה מרטה 🌮 בReses 13 - 🥩 ממליץ על המסעדה הזו ספציפית בסנתה מרטה כי היא באמת הייתה טובה. נמצאת על הנמל עצמו, מחירים סבבה לג...

🚩 סיכום טיול של 40 ימים בקולומביה ⏰

מאכלים ששווה לנסות בקולומביה 🍽️ בנדג'ה פאיסה(Bandeja Paisa): חתיכות של בשר, דגים או עוף מוגשות עם מנה צדית של שעועית, אורז, תפוחי אדמה, אבוקדו ובננות מטוגנות. 🍽️ארפה(Arepa):נראה כמו פנקייק, אבל זה ממש לא פנקייק.. מאפה מקמח תירס, אשר אפוי על האש. נמצא בכל מקום בקולומביה וניתן לשלב בו תוספות רבות...

סיכום חודש טיול בקולומביה המדהימה ❤

קולומביה היית מושלמת. אחרי חודש שלגמרי לא ממצה אני יכולה להגיד שיש בך הכל מהכל 📍מדגין אהובתי: את להגיע בסופש ולא לנוח 96 שעות. את להתארגן למסיבה לחזור לפנות אם לא בבוקר, לקום לאכול בצהרים, להסתובב ולהתארגן שוב למסיבה. את לצאת לטיולי יום או לילה בעיירות מתוקות ולחוות דרכך את הבית באוויר. את אווי...

המלצה על הוסטל בטגנגה

מקום מקסים בטגנגנה (המושלמת בפני עצמה, כרגע חם מאוד והמים כבר נעימים לטבילה!) סגרתי דרך בוקינג https://bit.ly/32GC9zF יש כלמיני טווחי מחיר כרגע מנהלים ומארחים את המקום זוג מארגנטינה, סטפי ואזקיאל. סטפי מבשלת מדהים, משלבת אוכל מקומי עם מה שתרצו באהבה רבה ובמחיר הכי כיף ובאהבה. היא אוהבת לבשל והיא ...

טגנגה - כפר דייגים קסום ❤

לכפר הדייגים הגעתי באוטובוס 🚍 מסנתה מרתה. האוטובוס יוצא כל 10 דקות . 🏡 נירוונה הוסטל מקום מדליק עם בריכה. כזו שאפשר לשחות בה ולהינות ממנה בימים חמים. 🛀 המים במקלחת קרירים אך לדעתי במקום כזה אין צורך במים חמים. מגבות בהשכרה בעלות של 5000 פסו. חדר של 6 עם מקלחת פרטית ומזגן במחיר של 35,000 פ...

המלצות על טיירונה טגנגה ומינקה

📍 פארק טיירונה מהאל ריו (https://bit.ly/3AyRvlB) הלכנו ברגל לכביש הראשי (לבוא עם תיקים קטנים!) ומשם לקחנו אוטובוס לפארק ב-2 אלף. בכניסה לפארק יש אפשרות לקחת מיניבוס בעלות של 5 אלף שחוסך 50 דקות הליכה. בכניסה לפארק צריך לשלם 10 אלף על ביטוח ועוד 54 אלף על כניסה לשמורה. המיניבוס מוריד בנקודת ההתחלה...

בני

04/07/2018

תחבורה בטאגנגה

אוטובוס מטאגנגה לסנטה מרתה – יש כל יום עד 20:30 בערך כל 10-20 דקות נסיעה של כ20 דקות –תלוי איפה יורדים.עולה 1600 פזו . בחזור אפשר לקחת מהרחוב הראשי מהתחנה שליד הקתדרלה .מונית לסנטה מרתה ביום 12 אלף . בלילה 12-15 אלף תלוי בכושר המיקוח שלךהטיפ נכון לפברואר 2018

בני

04/07/2018

מונית מטגנגה לשדה התעופה של סנתה מרתה

עולה 40 אלף פזו. אמור לקחת כ45 דקות. לקחתי הסעה בבוקר מהמלון עם רכב טוב. באותו המחיר של המונית לקח 30 דקות בסוף . הטיפ נכון לפברואר 2018

Elad

15/02/2018

המלצה טגנגה קולומביה מועדון צלילה

לכל מי שרוצה לגלות את העולם התת ימי, לעשות רישיון צלילה או להרחיב אותו עם קורסים מגוונים, אני רוצה להמליץ על מועדון צלילה Barracuda Dive Center בניהולו של לואיס אסקובר. הגעתי לטגנגה כדי לעשות קורס הצלה. הרבה ישראלים מגיעים לאזור לעשות קורס צלילה ובצדק, המקום זול, יש ראות מעולה ואחלה של דגים ואלמו...

נותני שירות בטיפ:

ben

14/11/2017

המלצה ענקית על מועדון צלילה בטגנגה

אז אני חייבת פשוט להמליץ על קורס הצלילה שעשיתי דרכו כוכב בטגנגה כי באמת שאין מילים ואני יודעת שזה די נפוץ לעשות לפחות כוכב ראשון בטיול והרבה שוברים את הראש איפה כדאי או דרך מי והאם זה בטיחותי מספיק בשביל לא לעשות בישראל. אז קודם כל מדובר בסוכנות Barracuda dive center שמנוהלת על ידי לואיס, בחור קולו...