המלצות על סנטיאגו

נעמה

07/03/2013

הוסטל מעולה בסנטיאגו!!

Hostel plaza de armas ההוסטל הכי טוב שהיה לי בדרום אמריקה! באמצע העיר על הככר הגדולה. עולה 8,000 ללילה שזה לא מעט אבל שווה כל אגורה. נוף מדהים אינטרנט טוב, אווירה טובה וארוחת בוקר

liran

27/04/2012

הוסטל נחמד בסנטיאגו.

לכל מי שמגיע לסנטיאגו בקרוב. קחו בחשבון שרוב ההוסטלים מלאים ויש להזמין מקום מראש. למזלנו מצאנו הוסטל נחמד במחיר מיוחד. Terra extremus. ההוסטל נמצא ברחוב מרכזי במרכז העיר קרוב למקומות הבילוי. יש חדרים ל 12,8,6 ואפילו זוגיים. ללא ארוחת בוקר.

elad

25/03/2012

הוסטל מומלץ בסנטיאגו Santa Lucia 168

במרכז סנטיאגו במיקום מעולה מצאתי הוסטל בטוח עם אווירה ביתית ומחירים טובים. הוא ממוקם בכתובת Santa Lucia 168 וזה גם שם ההוסטל. ממוקם מול הר Santa Lucia שזה אחת האטרקציות של סנטיאגו (תצפית על כל העיר). 2 בלוקים מהמטרו, קרוב לברים, דיסקוטקים, מסעדות, סופרמרקטים וכו´. הצוות ידידותי ונותן טיפים טובים ע...

topaz

14/03/2012

ההוסטל הכי מפנק בדרום אמריקה

החלטנו לעצור בדרך לצפון צילה בסנטיאגו מוזר לגלות שבכל עיירה קטנה מצאנו מרכז אינפורמיישן הרבה יותר מושקע מעיר הבירה וכך יצאנו לדרכנו לחפש הוסטל עם מפה בגודל מפת שולחן שלא מבינים כלום נסענו להוסטלים המומלצים ולא היה מקום או שהיה אבל בחדרים יקרים לי מדי וכך מצאתי עצמי מכתת רגלי בעיר ב37 מעלות חום כ...

maya

11/03/2012

הוסטל מומלץ בסנטיאגו

בינואר האחרון הגעתי במקרה להוסטל בסנטיאגו, שתכננתי להיות בו יומיים ושהיתי בו בסוף חמישה ימים. להוסטל מיקום מצוין, קרוב לרכבת התחתית, לשוק מאכלי ים ולשוק הרגיל, יש בסביבה סופר קרוב,מסעדות וקניון נחמד. בהוסטל יש צוות נהדר,דובר אנגלית, שמייעץ ועוזר בכל שאלה..יש בו שירותי כביסה, ארוחות בוקר מצוינות ו...

Vered

23/01/2012

פארק סייטה טסאס - קמפינג וביקתות

פארק Siete Tazas ופארק Ingles הם שני פארקים צמודים אחד לשני, במרכז צ´ילה, מזרחית ל Talca. הפארקים מקסימים ושווים ביקור (אפשר להגיע עם אוטובוס מ Molina). כ - 7 ק"מ לפני הכניסה לפארק, יש אתר קמפינג וביקתות שנפתח השנה ונקרא "Los Campos". הוא ממוקם בתוך היער, עם תצפית על ערוץ הנהר הסמוך. יש Wifi, אפשרות...

gil

16/12/2010

סנטיאגו צילה גסטהוס

הגענו לצילה חיפשנו גסטהוס שמענו על הקסה רוחה אבל הכל היה מלא..לפי מה שהבנתי הכל שם מסריח ומפוצץ אז הגענו להוסטל ליד שנקרא הוסטל אמריקנו הוסטל ממש נקי האנשים מאוד נחמדים ונותנים פירוט נרחב על שאלות..יודעים אנגלית..כולל ארוחת בוקר(לחם נס קפה ריבה וחמאה) עלה לנו מאוד זול 60 דולר ל4 אנשים כולל שירותים ...

אפי

04/12/2010

לא ללכת להוסטל קאסה רוחה

שהיתי באילוץ בהוסטל קאסה רוחה בסוף אוקטובר 2010 לשני לילות לצערי ! זהו הוסטל לא מאורגן, מלוכלך, המוני בטירוף - בקיצור, סיוט למי שמשתכן בו - עדיף ללכת לכל מקום אחר! בדקו היטב מראש ופשוט מצאו אלטרנטיבה טובה וראויה יותר למגורי אדם. אפי אורנשטיין

snir

28/03/2010

אחלה הוסטל בסנטיאגו

היצע ההוסטלים במחיר סביר בסנטיאגו הוא ממש דל. ביניהם, ההוסטל הכי טוב שמצאנו הוא הוסטל SANTA LUCIA - מקום חביב ושקט שנמצא קרוב למרכז העיר ומספק את כל השירותים שצריך. Santiago, santa lucia 168