המלצות על פנמה סיטי

פנמה סיטי הוסטל לוקו קוקו לוקו בבעלות אלירן הכי טוב לנחיתה רכה

הגענו לפנמה סיטי והיינו 5 ימים בהוסטל קוקו לוקו, הוסטל נקי, במרכז העיר קרוב להכל והכי חשוב בבעלות ישראלי- אלירן! אלירן בן אדם מדהים עם לב זהב, עזר לנו בהכל גם לגבי פנמה וגם לגבי המשך הטיול וענה על כל השאלות, דרכו יצאנו לטיול לאינדיאנים- חוויה מטורפת שאסור לפספס, וסגרנו דרכו סאן בלאס עם המחיר הכי טו...

פנמה פנמה פנמה המלצות המלצות המלצות

אחרי שלושה וחצי חודשים מוזרים ומיוחדים בפנמה הגיע גם הזמן שלי לעזוב ולהמשיך את המסע. #פנמה סיטי: *מלון: Blu Hostel- מקום טוב וחדש בשכונה טובה. המלון בבעלות יהודית ובניהול ישראלי ואחת המטרות שאני הצבתי לעצמי ולמנהל שיחליף אותי זה יצירת בית נוסף לישראלים בצד השני של העולם. גרתי בדירה בתוך המלון ככ...

מסעדה מעולה בפנמה סיטי ליד הקוקו לוקו

חייבת להמליץ על מסעדה ישראלית כשרה של בחור מקסיםםםם בשם אסף. תפריט מגוון, אוכל ישראלי טעים וטרי יש מבחר ענק של סלטים שמזכירים את הבית והכל ביד נדיבה. מיקום- Calle 54 estate, Marbella detras de Felipe motta

המלצה על הוסטל קוקו לוקו בניהולו של אלירן שעשה הכל כדי שארגיש בבית

אז אמנם לא עזבתי עדיין את פנמה, אבל כן יצאתי מהסיטי ויש לי משהו להגיד לכם: הגעתי לבד לפנמה סיטי והייתה לי חוויה מאוד טובה שם , והרבה בזכות אלירן מהוסטל לוקו קוקו לוקו. הוא תמיד עזר ובדק שהכל בסדר ושאני בסדר, המליץ על עוד דברים מדהימים לעשות, לא נתן לי לשנייה להרגיש שאני לבד, קשה לי להסביר לכם כמה ז...

המלצה על הוסטל זול - Casa Areka

טוב אז אחרי שהיינו בהוסטל הנחמד קוקו לוקו קוקו ( מנהל על ידי בחור ישראלי ונחמד מאוד שעוזר בכל מה שתצטרכו, סיורים וכו') המחירים היו קצת יקרים אז החלטנו לחפש משהו יותר אקונומי והגענו להוסטל 'Casa Areka' הוסטל מקסים עם אווירה רגועה, גרפיטי על הקירות, המון אנשים, בריכת שחייה, ארוחת בוקר בתוספת של דו...

שלי

22/10/2014

קווין איש קשר מומלץ!!

ממש ממש מומלץ!!!  ממש מכיר את פנמה וקולומביה. נותן המלצות והסברים להכככללל! לנסוע לסאן בלאס רק  דרכו נותן המלצות על כל האיים ככה שאפשר לבחור   נמצא בהוסטל לונס קאסטל בעיר העתיקה טל 66991106

הדס

18/03/2014

מלון אנדינו

שלום לכולם, רציתי להמליץ בחום על מלון לא יקר בפנמה סיטי. חדרים גדולים ונקיים, מקום נוח ותמורת 2 $ במונית תגיעו בתוך 5-10 דקות לסנטר. המנהל בחור ישראלי יעזור לכם בשמחה במה שתצטרכו. כתובת: Hotel Andino Panama ave. Peru y Calle 35 , Bella Vista tel. 395 6066 תהנו!

הדס

16/03/2014

hotel andino

אהלן, אני רוצה להמליץ בחום על הוטל אנדינו. מקום נקי, שקט ונעים. המנהל בחור ישראלי שיעזור לכם בכיף במה שתצטרכו. המלון ממוקם כמה דקות נסיעה במונית מהסנטר שתעלה לכם 2 דולר. במקום מתקיימת מידי שבוע סעודת שבת של בית חבד ללא עלות. כתובת:Hotel Andino Panama ave. Peru y Calle 35 , Bella Vista tel. 39...

Aya

28/02/2014

הוסטל סנטנה

מדובר בהוסטל שעל פניו נראה חדש, נקי ומאוכלס. ההוסטל מנוהל בצורה כושלת, החדרים מעופשים וממש לא נקיים, צוות הניהול הוא פשוט בדיחה- משקרים לך בפנים, מנסים לעבר אותך... אני לא ראיתי כאן לא שקשוקה ולא חומוס וגם הבעלים Øהאוהב ישראליםØ לא מראה את פניו, המטבח מוצף במי ביוב כבר שלושה ימים, בקיצור מזעזע פה...

אבי

30/07/2013

Sababa

אחלה מסעדה כשרה בפנמה סיטי אוכל מדהים שוארמה שלנו כמו בארץ. חומוס פלאפל סודוך מכל טוב. מומלץ בחום. Calle Uruguay y 49 frente a la posta