המלצות על מונטווידאו

המלצות על הוסטלים באורוגוואי✅

✅מונטווידאו Hostel Blanes - מטבח מאובזר, אווירה מעולה, הגענו אליו בטעות אחרי שהסתובבנו ולא מצאנו הוסטל לישון בו. עלה בערך 17$ ללילה. הצוות ממש אדיב הסביר לנו איפה כל דבר ועזר בהכל. לא יצא לנו להסתובב הרבה בעיר כי זה היה לילה מעבר אבל ההוסטל קרוב למרכז ויש לידו רחוב ראשי עם המון ברים. סגרנו עם בוקינ...

מונטוידאו עיר קטנה וחמודה וגם המלצה על הוסטל מגניב

❄️מונטוידאו ❄️ עיר קטנה וחמודה, וכבר שם מרגישים קצת את האווירה הטרנקילו. ✅לישון - קומפאי הוסטל, אווירה מעולה עם לו"ז ופעילויות סטייל מילהאוס. ממליץ! 18 דולר. ❄️מונטוידאו ❄️ עיר קטנה וחמודה, וכבר שם מרגישים קצת את האווירה הטרנקילו. ✅לישון - קומפאי הוסטל, אווירה מעולה עם לו"ז ופעילויות סטייל מילהאוס. ממליץ! 18 דולר. https://bit.ly/2MtMIuO בבוקינג ✅יש בעיר בלי סוף ארכיטקטורה ומוזיאונים. אם מעניין לכם את התחת, יש מוזיאון אחד מגניב של הקרנבל שלהם. לא לפ...

איך להגיע מבואנוס לאורוגוואי

עלינו על מעברות מpuerto madero של שעה ומשם שעתיים נסיעה באוטובוס למונטוידאו . ⚡במונטוידאו יש קהילה יהודית מדהימה !! חברה צעירים ואנשים חמים , ממליצה בחום להגיע להבדלה בבית כנסת "יבנה" , גם מי שלא מחובר לדת , האווירה המשפחתית שם נותנת תחושה של בית , מרגש בטירוף!! ובכלל להכיר את השליחים של הקהילה (מד...

המלצות חמות על אורוגוואי

🏙️מונטוידאו🏙️ החלטנו להישמע להמלצות במוצ'ילר ולישון בפורטל הוסטל. המלצה שלי - אל תשנו שם. (מדורג מאוד נמוך בבוקינג) המקום רחוק מהמרכז, הרחובות באיזור לא נעימים בלילה אז די ננעלנו בהוסטל ויצאנו רק למחרת בבוקר בשביל אוטובוס לפונטה דל אסטה. לגבי ההוסטל עצמו - סגרנו חדר ל3 וגילינו שאנחנו ישנים בדו...

yau

29/05/2012

הוסטל אדיר במונטבידאו

מיקום מרכזי בין החוף לעיר העתיקה מחיר זול ארוחת בוקר (מצוינת) כלולה במחיר הכל חדש- מטבח, שירותים,מחשבים הכל תה חופשי כל היום בר פליסטיישן ו-ווי הבעלים,אלחנדרה ולוסי, הן שתי בחורות בנות 25 שעוזרות בטירוף בכל שאלה ויש במקום אוירה ממש צעירה וכיפית באמת ההוסטל הכי טוב שהייתי בו maldonado 179...

תמרה

01/01/2012

סוכנות CONTINENTAL

זוהי סכנות שרגילה לעבוד עם אנשים ישראלים. הם מאוד חמים ואם אני זוכרת נכון, יש כמה שהם יהודים ויכולים לעזור מבלי שתהססו..

תמרה

01/01/2012

מקומות מומצלים בחום

שלום, מי שרוצה לחוות את התרבות האורוגוואית, כדאי לכם לעשות סיבוב במרקאדו דל פוראטו - Mercado del puerto. זהו "שוק" של הנמל. שם תוכלו למצוא את האסדו האמיתי, בירה ברמה, מוזיקה המאפיינת את האורוגוואי (טנגו, קנדומבה). מקום מתוייר עם שפע של מסעדות, חנויות לתיירים ודוברי אנגלית (למי שעוד לא שולט בשפה). ...

קובי

09/12/2011

boulevard sarandi hostel montevideo uruguay

אני רוצה להמליץ בחום על ההוסטל:  boulevard sarandi hostel montevideo. ההוסטל ממוקם באיזור מרכזי, עם נוף לים, אנשים ממש נחמדים שגם יודעים אנגלית והמחיר טוב. כולל ארוחת בוקר ואינטרנט חופשי. בקיצור, לא תתאכזבו.

אמיר

01/01/2011

מיוחד באורוגוואי

למי שרוצה לחוות חויה מיוחדת, גאוצ´וס סוסים ולא כל מה שאחרים עושים מומלץ לנסוע לפייסנדו, משם, השמיים הם הגבול נמצאת 5 שעות נסיעה צפונה ממונטוידאו וכמון לא במפה של האתר הזה לשומרי המסורת,במונטוידאו- כדאי למצא ברח´ קוויה את "יבנה" בית כנסת, אוכל,בעיקר אנשים טובי ומכניסי אורחים

אורנית

17/05/2009

לא להתקרב לסוכנות MARIELA ZITO במונטווידאו

ביקרנו במונטווידאו במשך הסופ"ש ורצינו להזמין מקום בסופ"ש שלאחר מכן באיגוואסו. הלכנו לסוכנות Mariela Zito שנראתה נחמדה, הסוכנת ישבה איתנו במשך 3 שעות וחיפשה איתנו מקום שכביכול ייתן לנו כל מה שחיפשנו, היא הבטיחה לנו שמצאה לנו מקום והכל מוזמן ובסדר ולא התביישה לבקש 10% (כי ככה נהוג). כאשר הגענו לשם ה...