המלצות על לימה

לכל הציליאקים שמגיעים לפרו 🇵🇪

📍 לימה בשווקי האוכל המפורסמים התקשיתי למצוא אוכל ללא גלוטן אז נאלצתי לעשות התאמות למנות השונות (המבורגר ללא לחם וכו'). מה שכן יש בית קפה טבעוני ומאד טעים עם מודעות יפה לאוכל לל"ג - raw cafe - ומסעדת המבורגרים ממש צמודה לפריוואנה שמגישה המבורגר גם עם לחם לל"ג!!! סופר מומלץ ברמות שנמצא 5-10 דק מהפאר...

פרו ללא גלוטן

אחרי חודש בפרו עם לא מעט חיפושים אחרי אוכל טוב ללא גלוטן, רצינו לשתף קצת המלצות, כי כשאנחנו חיפשנו לא מצאנו הרבה 🤗 אכלנו בעוד לא מעט מקומות אבל אלה המסעדות שהכי עפנו עליהם מבחינת המנות ללא גלוטן, אז הלוואי שנצליח לעזור לאחרים עם זה ⁦🙌🏼⁩ ארקיפה: * Las Gringas - מסעדה מהממת ממש עם פיצות מעולות ל...

📍 המלצות על לימה בתקופת הקורונה

בלימה יש רק שדה בינלאומי אחד. הגעה להוסטל עם אובר או מונית (אם מונית משווה מחיר עדיף כי יש להם גישה קצת יותר נוחה למקום האיסוף בשדה). . 🏫 לינה ▪️ פריווואנה הוסטל (pariwana) פשוט מעולה! מחיר זול לדורמס ואחלה דורמס, מיקום מעולה במירפלורס, מסעדה נחמדה, פינות ישיבה, צוות אדיב ולא מעט ישראלים. . ▪️...

📍 סיכום טיול בפרו

📍 לימה - תחנה ראשונה 🏠 לינה בלימה בשביל נחיתה רכה ישנו שני לילות בלימה בדורמס בסלינה שכמובן לא מאכזב אף פעם וגם היינו בו לבד. הסלינה בלימה ענקית בערך 11 קומות רק בבניין אחד, יש ארוחת בוקר מפנקת. . 👛 קניון + קזינו מומלץ jocky plaza ויש קזינו ממש מתחת לסלינה. 🍔 אוכל הרוב הזמנו דרך אפליקציית R...

המלצות על לימה הנהדרת 🙆‍♂️

עיר ענקית ומפותחת, אפשר להגיד שאפילו בנסיעה הראשונה שלנו בה הזכירה את תל אביב. אנחנו לקחנו מהשדה תעופה אובר לאזור ה-Miraflores, עולה באזור ה50 סול. 😴 לינה בלימה pariwana -ממקום באזור Miraflores. האמת שהוסטל הצגה, באזור ה10 דולר ללילה לדורמס, מיטות נוחות, הוסטל נקי, מים חמים במקלחת, מרפסת בגג ...

shir

18/03/2019

המלצה - הוסטל ריוונדל בלימה

ההוסטל נמצא בניהולו של ליאור המלך ישראלי דובר עברית שחי שם כשנתיים וחצי ומנהל אותו במקצועיות רבה . אווירה ביתית ועזרה בכל מה שצריך . איך שהגענו יישר הוא התקשר אליי והגיע לדבר איתי לראות אם אנחנו צריכים עוד משהו דאג לנו לעוד שמיכות וכריות לחדר בלי שביקשנו אפילו . אחריי זה סגרנו דרכו את הסיור של איקה...

hilla

30/01/2019

המלצה הכי מדהימה על הוסטלימה

חשבתי וחשבתי איך לתת לכם את ההמלצה הכי מדהימה על הוסטלימה נחתנו בפרו וברגע שהגענו להוסטל מתן חיכה לנו בזרועות פתוחות ישב איתנו והסביר כל דבר בסבלנות ובסובלנות נטול אינטרסים ועם מלא רצון שנהנה מלימה אז תודה לכל הצוות המדהים על עזרה בלתי פוסקת בסגירת אטרקציות (אגב סוגרים הכל דרך ההוסטל) במסעדות טובות...

אריה

09/12/2018

בלימה רק הוסטל לימה

בלימה רק הוסטל לימה!!! עזרה מא׳ ועד ת׳ החל מטיול לאיקה (סקי חולות), המלצות כלליות על לימה, מסעדות וקניונים. מתן וטל אתם אגדה תודה על הכל ובעיקר על היחס האישי ❤️

עמית

17/11/2018

המלצה חמה על הוסטל פירווה המעולה

מוצילרים יקרים אני חייב לשתף אתכם אני נמצא כבר שבוע בלימה בהוסטל ממש טוב והוא לא מוכר בכלל. כשהגעתי ללימה ישר רצתי ללימה הוסטל והתשובה שקיבלתי "אנחנו מלאים" באותו הרחוב ממש 30 מטר משם יש הוסטל שנקרא pirwa במחיר באמת זול של 30 סול ללילה בדטרמס ו35 ללילה בחדר זוגי, בעל ההוסטל ממש אוהב ישראלים וצמא שיג...

nitzan

12/10/2018

המלצה המלצה הוסטל פירווה

הוסטל בלימה pirwa יחס מהמם, הבעלים והעובדים אדיבים וחמודים בטירוף תמיד רוצים לעזור ובמחירים מצחיקים הוסטל נקי עם אחלה מטבח.