המלצות על פלורס

אזהרה סוכנות נסיעותאטרקציות בפלורס גואטמלה.

החברה מוכרת כרטיסים פיקטיביים , אני קניתי ממנה כרטיס נסיעה מסמוק שמפיי לסן פדרו וכשהגעתי להסעה אמרו לי שהבן אדם לא שילם להם ושזה המון פעמים קורה עם החברה הזאת. נאלצנו לשלם שוב על ההסעה , להתרחק מהם ולא לסגור דרכם כלום! בדרך כלל שמגיעים לפלורס הם יציעו לכם הסעה בחינם ואז אחרי שאתם עולים הם פשוט י...

דוד

31/10/2016

עוקץ בסוכנות של רונלד וסזאר בפלורס

קנינו מרונלד כרטיסים לאוטובוס לילה במחלקה ראשונה מפלורס לגואטמלה סיטי. במחיר היתה אמורה להיות כלולה גם מונית שתאסוף אותנו מהתחנה המרכזית בגואטמלה סיטי לשדה התעופה. הסוכנות שלהם מקושטת במכתבי המלצה של ישראלים ובעבר הזמנו אצלו מונית שירות ולכן העניין נראה לגיטימי. כשהגענו לתחנת האוטובוס הת...

תמיר

14/09/2014

אזהרה !! סוכנות תיירות בפלורס

בחור בשם ויליאם , נמצא צמוד להוטל לוס אמיגוס . מציע מחירים נמוכים . הוא שקרן פטלוגי יעשה הכל כדי שתקנו . אני קניתי כרטיס מפלורס לאנטיגואה הרבה יותא זול מהשאר . אבל לא הגיעה שום מונית לאסוף אותי לאוטובוס ,כמו שהוא הבטיח . ובסוף נתקעתי בגווטאמלה סיטי . כשהתקשרתי אליו (אחרי שהוא היה סגור יום שלם מהרג...

אביב

10/05/2013

עוקץ בפלורס!!!

ישראלים יקרים, לעולם לא כתבתי באתר אך אחרי מה שראיתי בפלורס נרשמתי במיוחד כדי להשאיר תגובה... בקיצור ולעניין, הזהרו מבחור שמן ששמו אנריקה! הוא יאסוף אתכם בואן 2 ד מפלורס עד פלורס עצמה כי הוא משתף פעולה עם הנהגים. הוא יגיד לכם שהוא מהØטוריסט אינפורמיישןØ ושהוא החברה הבלעדית בפלורס. הבחור לא נעים, ...

noam

28/11/2010

הגעה ממקסיקו דרך בליז

הסיבה שאני רוצה להעלות את זה היא בגלל שלא הצלחתי למצוא המון מידע לפני שאני עשיתי את הדרך הזאת. אז התחלתי את הדרך בעצם בפלאיה היפיפיה. המקום היחידי שממנו אפשר לעבור את הגבול לכיוון בליז הוא צ´טומל אז צריך להגיע לשם, אני לקחתי אוטובוס לילה והגעתי לשם בסביבות השעה 4. בתחנת אוטובוס של ה ADO הלכתי לקופ...

haim

04/09/2010

אזהרה לסוכנות נסיעות san juan travel בפלורס

אז ככה בקצרה - אזהרה לסוכנות נסיעות san juan travel בפלורס חיפשתי אוטובוס בין פלורס להונדורס בחור בשם הוגו אשר לדעתי מבעלי המקום מכר לי כרטיס ב-270 קאצל הכולל שאטל מהמלון לתחנת האוטובוס וכן אוטובוס שיעביר אותי את הגבול ויגיע עד סן פדרו סולה בהונדורס לאחר התמקחות הוא אמר שהוא לא יכול להוריד אפי...

zagos

26/08/2010

אזהרה הוסטל Mirador Del Lago

ממליצים לא להתקרב למלון הזה. הגענו למלון לאחר שנהג ההסעה שהביא אותנו המליץ עליו לחבורה עימה נסענו ובעקבות ההמלצות כאן באתר. מכיוון שחיפשנו חדר עם מקלחת ושירותים פרטיים ומכיוון שהמחיר פה מאוד נוח (80 קצאל) החלטנו להישאר. למחרת כששבנו מארוחת הבוקר ראינו חומרי ניקוי ומגב ליד דלת החדר ובעלת הבית מי...

03/02/2010

מעבר הגבול פלורס(טיקל) – פלנקה מקסיקו

הטיפ נכון לדצמבר 2009. זוהי נסיעה משולבת: שאטל סירה שאטל. בן 8 ל 9 שעות. יוצאים ב 4 בבוקר. לסאן-חואן יש מונפול על התחבורה לשם –כל הסוכנויות משווקות אותה –יש להתמקח. עלה לי 190 קצל במקום 240. נסענו עד לגבול הגואטמלי ושם הם כפי שכבר נאמר כאן -הם באמת גובים סתם 40 קצל לכיס שלהם . אז הפתרון הוא : ...

02/02/2010

הפירמידות של טיקל

הטיפ נכון לדצמבר 2009. טיקל הוא אתר ענקי שרובו לא נחפר וכולו בתוך הג´ונגל. האתר הוא ממש מדהים אסור להחמיץ אותו! יש בו פירמידות ומקדשים ממש גדולים ומרשימים עולים עליהם אחד אחרי השני. כאשר החמישית היא הכי יפה ובסוף מגיעים לשדרה המרכזית ששם ניצבים מקדש 1 מול מקדש 2. כאשר מצפון זה האקרופוליס ובדרו...

02/02/2010

סוכנות נסיעות מומלצת בפלורס

הטיפ נכון לדצמבר 2009. בפלורס יש לסן-חואן מונופול על השאטל לפלנקה-שבמקסיקו ולטור של הטיקל .ואולי לעוד כמה דברים. כל הסוכנויות משווקות אותן רק במחיר שונה. שם הקוד הוא להתמקח איתם. קניתי כרטיסים בסוכנות (לא זוכר את שמה) שהיא נמצאת שני דקות הליכה מההוסטל לוס אמיגוס . כשיוצאים מהדלת של ההוסטל פוני...