המלצות על קוסקו

התנדבות בקוסקו 👏

אם אתם מחפשים לתרום ולעשות משהו קצת שונה בקוסקו, במרחק של כחצי שעה נמצא בית יתומים בעיירה שנקראת oropesa. בעל המקום מקסים והילדים שמחו והתלהבו שהגענו אפשר גם להגיע לכמה ימים התנדבות ולישון שם, אפשר לעזור בשיעורי בית, לשחק עם הילדים ובכל מה שעולה לכם בראש.ממליצים בחום!! כל מה שהילדים צריכים זה קצת...

לכל הציליאקים שמגיעים לפרו 🇵🇪

📍 לימה בשווקי האוכל המפורסמים התקשיתי למצוא אוכל ללא גלוטן אז נאלצתי לעשות התאמות למנות השונות (המבורגר ללא לחם וכו'). מה שכן יש בית קפה טבעוני ומאד טעים עם מודעות יפה לאוכל לל"ג - raw cafe - ומסעדת המבורגרים ממש צמודה לפריוואנה שמגישה המבורגר גם עם לחם לל"ג!!! סופר מומלץ ברמות שנמצא 5-10 דק מהפאר...

פרו ללא גלוטן

אחרי חודש בפרו עם לא מעט חיפושים אחרי אוכל טוב ללא גלוטן, רצינו לשתף קצת המלצות, כי כשאנחנו חיפשנו לא מצאנו הרבה 🤗 אכלנו בעוד לא מעט מקומות אבל אלה המסעדות שהכי עפנו עליהם מבחינת המנות ללא גלוטן, אז הלוואי שנצליח לעזור לאחרים עם זה ⁦🙌🏼⁩ ארקיפה: * Las Gringas - מסעדה מהממת ממש עם פיצות מעולות ל...

✅המלצות על קוסקו בתקופת הקורונה

תכלס בבוקר אחרי שנחתנו בלימה כבר טסנו לקוסקו (לא מומלץ לעשות את הדרך הזו בנסיעה). שווה להזמין טיסה כשבוע מראש כדי לחסוך במחיר. אנחנו טסנו עם סקיי ועשו לנו בעיות כשלא מצאו את ההזמנה שלנו בשדה, ובסוף אחרי ויכוחים מצאו והעלו אותנו. בכללי ממליץ על לאטאם אם יש אופציה, ובכל מקרה לא עם ויוה. . 🛌 לינה ב...

📍 סיכום טיול בפרו

📍 לימה - תחנה ראשונה 🏠 לינה בלימה בשביל נחיתה רכה ישנו שני לילות בלימה בדורמס בסלינה שכמובן לא מאכזב אף פעם וגם היינו בו לבד. הסלינה בלימה ענקית בערך 11 קומות רק בבניין אחד, יש ארוחת בוקר מפנקת. . 👛 קניון + קזינו מומלץ jocky plaza ויש קזינו ממש מתחת לסלינה. 🍔 אוכל הרוב הזמנו דרך אפליקציית R...

🟠מלא המלצות על קוסקו המדהימה🟠

קודם כל זו עיר מדהימה, יש האומרים שזו בירת דרום אמריקה, יש כל כך הרבה לעשות בה שזה לא ייאמן. טרקים, מסעדות, מסאג', אווירה, אנשים טובים, תרבות וחיי לילה. . עיר שנמצאת בגובה 3500 מטר, ככה שאל תמהרו לקפוץ ישר לאיזה טרק, קחו 48/72 שעות לפחות של התרגלות לגובה (אינדיבידואלי) לפני שאתם מתחילים במאמץ כלשה...

אריאלה

25/12/2017

המלצה על סוכנות לצאת איתה למאצו פיצו

סגרתי את מסלול inka jungle trail למאצ'ו פיצו עם סוכנות Amazon Peru travellers. המחיר שהם נתנו לי היה זול משמעותית מכל חברה אחרת, כולל כל האטרקציות ומדריך, כל כך זול שסגרתי איתם במעט חשש. בפועל הכל תקתק כמו שעון. קיבלנו אחלה מדריך, בתי מלון טובים עד מצוינים, אוכל טוב, ופשוט מסלול טוב וכיפי ברמה ג...

נותני שירות בטיפ:

lala

02/08/2017

שניצל אקספרס בקוסקו

חבריי המוצ'ילרים והמזוודונרים היקרים 🧳🎒!! הנמצאים בקוסקו😍 רוצה להמליץ לכם על מקום בניהול ישראלי 🇮🇱 ✨*שניצל אקספרס*✨ טעים , טרי ,משפחתי ! מאוד מומלץ 👍🏻👍🏻 המקום נמצא לייד הוסטל דה פוינט 📍מיקום : Meson De La Estrella 180, Cusco 08000, פרו נמצא בתוך הגינה לבעל המקום קוראים ניר, מבטיח ...

מורוז

01/08/2017

המלצה על אברהם - מורה פרטי לספרדית בקוסקו

אם אתם רוצים ללמוד ספרדית או לשפר אותה, כדי להרים לכם את הרמה של הטיול, או כדי להתחיל עם פרואניות בצ'אנגו, אני רוצה להמליץ על המורה המקסים אברהם! הוא יגיע עד אליכם להוסטל, יתאים את השיעורים לרמה שלכם, מדבר אנגלית ומעט עברית, והמחיר מחיר הוגן לגמרי! חוץ מזה הוא בן אדם מקסים, השיעורים היו כייפים ובא...

נותני שירות בטיפ:

dorit

24/03/2017

המלצה על הצ׳ורוס הכי טעים ביבשת🤤🤤🤤

נמצא בקוסקו בסן פרנסיסקו פלאזה ומוגש חם חם עם מלא ריבת חלב וסוכר🔥 וזה עולה רק סול אחד!!!! תזהרו! זה ממכר 🥺 נמצא בקוסקו בסן פרנסיסקו פלאזה ומוגש חם חם עם מלא ריבת חלב וסוכר🔥 וזה עולה רק סול אחד!!!! תזהרו! זה ממכר 🥺 https://maps.google.com/?q=-13.519150,-71.981476