המלצות על דרום אמריקה

סיכום חודש טיול באקוודור 📍

ימים 1-3 גאיקוויל 📍 גאיקוויל היא אומנם העיר השנייה בגודלה באקוודור אך אומר שעדיין יומיים לתחושתי בהחלט מספיקים בשביל למצות אותה. האטרקציות אליהן אנחנו הלכנו הן הטיילת - מאלקון 2000 שאמורה להיות יפה, עלינו מהטיילת לכיוון שכונת סנטה אנה, שכונה חמודה על גבעה קטנה שעמוסה בברים ומסעדות שם ישבנו בגובה, ...

מסלול טיול באיי הגלאפגוס 📍

איזבלה 📍 ‏Wall of tears קיר שנבנה ע״י אסירים במחנה עבודה שהיה פה בשנות ה-40 וה-50. רכבנו על אופניים בדרך ממש יפה בערך ארבעים דקות עד שהגענו (אפשר גם ללכת אותו אבל לוקח הרבה יותר זמן. לשכור אופניים ליום עולה בערך 8$ ואנחנו שכרנו בBike&surf). בדרך חזרה עצרנו בכל מיני נקודות ותצפיות שונות על השביל ש...

המלצות אחרי כשבוע בגלאפגוס 🐢📍

גלאפגוס היא קבוצת איים השייכים לאקוודור. האיים הם נכס טבע עולמי והם מקום אידיאלי לצלילות ושנירקולים. לפני ההמראה לגלאפגוס משלמים 20 דולר מיסים בשדה (ניתן לשלם באשראי עם עמלה נמוכה) ובהגעה לגלאפגוס עוד 100 דולר מיסים (רק מזומן; באופן כללי עמלת משיכה בכספומטים היא 4 דולר לרוב, לכל 200 דולר, אז שווה כ...

סיכום טיול בגלאפגוס 🐢🐟

איך מגיעים לגלאפגוס? הרבה יגידו לכם שצריך לקנות את הכרטיס היקר ביותר, שזה כרטיס לתיירים ולא של מקומיים שהוא הזול אז אנחנו חיפשנו תאריך טוב מבחינת מחירים וקנינו רק כרטיס הלוך לסן כריסטובל מגואקיל, היקר ביותר של אותו יום שהיה מחיר טוב גם כן - 150 דולר. כרטיס חזור כבר קנינו כרטיס רגיל פשוט, חזרה מסן כ...

סיכום טיול באקוודור 🐸

דגש על גניבות שמרו על החפצים שלכם תמיד, בכל מקום, פאוץ' מלפנים, פלאפונים לא סתם זרוקים על השולחן במסעדות, נסיעה במונית לא עם חלון פתוח יותר מידי, והכי חשוב - באוטובוס, תיק עליכם ולא מתחת לרגליים ולא על המדף מעל הראש, גם אם יגידו לכם לשים, אל תסכימו! . 📍 קיטו עיר מרכזית וענקית באקוודור, עיר הביר...

Talia
    22/04/2022

Folk hostel הוסטל מושלם

הוסטל מדהים ולא כל כך מוכר. בעל ציון מעולה בבוקינג ובצדק. צוות חמוד שתמיד עוזר, מטבח מעולה, חדרים נוחים ומיטות נוחות. כל המבנה חדש ונקי כל הזמן. 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית, 2-3 דקות הליכה מ2 סופרים. מקום מדהים ממליצה ממש!

Termales aguatbia - coconuco

אם אתם בדרך למדבר טאטאקואה ועוצרים ב popayan, אני חייבת להמליץ לכם על מקום שווה לעצור בו ולהינות מבריכות מים חמים בטבע הירוק והיפה. מרחק שעה נסיעה מהעיר בשם Termales aguatbia- coconuco כניסה -20,000 פסו, פתוח החל 8:00 עד חצות. במתחם מספר בריכות - פושרים 37 מעלות וחם 39 מעלות. בריכת מי קריסטל ...

בקטנה על סנתה מרתה ❤

לינה בסנתה מרתה: 🏡 La Brisas loca - בוקינג https://bit.ly/3ECV0da הבניין חדש יחסית וההוסטל נקי ונעים. יש בו בריכה קטנה, מסעדה, מטבח ומסיבות בגג ההוסטל. לאורחים מחוץ להוסטל כניסה למסיבה בתשלום. מומלץ. . 🍴 מסעדות: Ikaro השירות טוב והמחירים נעים סביב ה30,000 פסו. יש לא מעט מנות צמחוניות והא...

המלצות אחרי כשבוע וחצי במדיין

🛌לינה: לה פלאיה - בוקינג https://bit.ly/3zn2TQ3 אני ישנתי שם רוב הזמן. מיקום מעולה, מטבח מאובזר וגדול, סלון נח עם טלוויזיה ומחשב, פינות ישיבה, גג נחמד עם בר, חדרים סבבה ומחיר אחלה. . מלון primavera- בוקינג https://bit.ly/3tPsfVM אמנם הייתי בו שני לילות אבל חווית השירות שם לא הייתה טובה שנתקלתי...

עיירות צפון קולומביה ✌

📍 סנתה מרטה עיירה גדולה צפונית לקרטחנה (6 שעות נסיעה באוטובוס). אנחנו הגענו מקרטחנה דרך חברת בארנקילה במחיר של 60,000. אנחנו החלטנו לעבור ישר לטאגנגה. . מסעדה טובה בסנתה מרטה 🌮 בReses 13 - 🥩 ממליץ על המסעדה הזו ספציפית בסנתה מרטה כי היא באמת הייתה טובה. נמצאת על הנמל עצמו, מחירים סבבה לג...