חיפוש טיפים

💜המלצה על הוסטל חם בגואלגואצו - הוסטל קוסטנרה💜

אלירן

06/10/2019

הי חברים :) הגעתי אתמול לגואלגואצ'ו, עיר בצפון ארגנטינה והאמת שלא תכננו להגיע לכאן שמענו שבכל(!) שבת יש קרנבל גדול את הכרטיסים רוכשים דרך flecha bus החברה של האוטובוסים אם אני לא טועה כרטיס עולה 200 פסו הגענו להוסטל שנקרא costanera בעל ההוסטל ניקו מקסים! יש כאן חדרים ל8 וחדרים יותר קטנים של 4...

נותני שירות בטיפ:

גוואלגאייצו - הקרנבל הארגנטינאי

איציק

09/02/2019

** גוואלגאייצ'ו - הקרנבל הארגנטינאי ** Gualeguaychu למי שלא מספיק לעשות את הקרנבל בברזיל/לא רוצה/ רוצה לגוון ונמצא בארגנטינה, ממליצות בחום על קרנבל מטורף שמתקיים כל מוצ"ש בחודשי ינואר-פברואר. עלות כניסה היא 190 פסו ומעלה, תלוי במיקום ( אנחנו שילמנו 240 למיקום נהדר! ) חוויה מדהימה בעיר יפייפיה ו...

נותני שירות בטיפ:

קרנבל גוואלגוואיצ´ו

06/02/2008

נותרו כרטיסים אחרונים לחודש פברואר לסוף הקרנבל הגדול שבארגנטינה.כל הקודם זוכה!!! הכרטיסים כוללים ישיבה באזור VIP בשורה הראשונה והשניה. נסיעה הלוך ושוב באוטובוס. לפרטים נוספים ושמירת מקום נא להתקשר לנעם רבלין 1558553414 או לשלוח מייל info@mochikef.com

מחפשים מלון בארגנטינה?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

קרנבל גוואלגוואיצ´ו

06/02/2008

קרנבל גוואלגוואיצ´ו 2008

10/01/2008

היי חברה´ רציתי לשתף אתכם בחוויה מדהימה. השבת 5.1.08 הייתי בקרנבל גוואלגוואיצ´ו נסענו בשבת בצהריים מבואנוס איירס והגענו לעיר גוואלגוואיצ´ו שנמצאת רק 3 שעות נסיעה. טבלנו בנהר ואח"כ לפני הקרנבל עשינו סיור מיוחד מאחורי הקלעים. מקום שם הלהקות עם מאות הרקדנים מתלבשים ומתכוננים לקראת הקרנבל וגם ביקרנו במ...