חיפוש טיפים

מעבר יבשתי מאיקיטוס ללטיסיה

כדי לעבור יבשתית מפרו לקולומביה בצורה חוקית עם החתמת דרכון והכל, אפשר לתפוס סירה מהירה מאיקיטוס בעלות 200 סול שלוקחת 10 שעות עד לגבול עם קולומביה(אפשר לקנות בקלות כרטיסים לסירה המהירה בהרבה מהסוכנויות נסיעות שנמצאות באיקיטוס). . הסירה מגיעה לעיירה פרואנית שנקראת "סנטה רוזה" שהיא ממש צמודה לעיר הכי...

התנדבות בקוסקו 👏

אם אתם מחפשים לתרום ולעשות משהו קצת שונה בקוסקו, במרחק של כחצי שעה נמצא בית יתומים בעיירה שנקראת oropesa. בעל המקום מקסים והילדים שמחו והתלהבו שהגענו אפשר גם להגיע לכמה ימים התנדבות ולישון שם, אפשר לעזור בשיעורי בית, לשחק עם הילדים ובכל מה שעולה לכם בראש.ממליצים בחום!! כל מה שהילדים צריכים זה קצת...

המלצות על הווארז 📍

📍 הווארז עיר שנמצאת צפונית ללימה, במרחק של 8-9 שעות נסיעה. אנחנו הגענו באוטובוס לילה שעלה לנו 46 סול. . 😴 לינה אלדוס - Aldo's הוסטל חמוד מאוד שממוקם מאוד קרוב לפלאזה, הבעלים מאוד חמוד ואוהב ישראלים, דואג מאוד. יש בהוסטל מרפסת למעלה וגם מטבח שלם ומרחב גדול עם סלון וטלויזיה עם נטפליקס. אנחנו ל...

ביטוח נסיעות משתלם לוואראז לגולשי אתר גרינגו

לכל הציליאקים שמגיעים לפרו 🇵🇪

📍 לימה בשווקי האוכל המפורסמים התקשיתי למצוא אוכל ללא גלוטן אז נאלצתי לעשות התאמות למנות השונות (המבורגר ללא לחם וכו'). מה שכן יש בית קפה טבעוני ומאד טעים עם מודעות יפה לאוכל לל"ג - raw cafe - ומסעדת המבורגרים ממש צמודה לפריוואנה שמגישה המבורגר גם עם לחם לל"ג!!! סופר מומלץ ברמות שנמצא 5-10 דק מהפאר...

פרו ללא גלוטן

אחרי חודש בפרו עם לא מעט חיפושים אחרי אוכל טוב ללא גלוטן, רצינו לשתף קצת המלצות, כי כשאנחנו חיפשנו לא מצאנו הרבה 🤗 אכלנו בעוד לא מעט מקומות אבל אלה המסעדות שהכי עפנו עליהם מבחינת המנות ללא גלוטן, אז הלוואי שנצליח לעזור לאחרים עם זה ⁦🙌🏼⁩ ארקיפה: * Las Gringas - מסעדה מהממת ממש עם פיצות מעולות ל...

המלצה על טיול גונגל באיקיטוס

את הטיול לג׳ונגל ל-3 ימים סגרנו עם משה, שיודע אנגלית סבבה. עלה 400 סול כולל הסעה מהשדה ואליו. אפשר גם לסגור עם אנדרס ששמעתי עליו אחלה ביקורות. על ליאור שמעתי ביקורות פחות טובות (שהוא לא באמת לוקח ללב הג’ונגל ושזה סיור מאוד בסיסי ותיירותי). ביקשנו את היינר כמדריך כי שמענו ביקורות טובות על האנגלית ש...

ביטוח נסיעות משתלם לאיקיטוס לגולשי אתר גרינגו

✅ המלצות על איקה בתקופת הקורונה

הייתי ממליץ להשאיר לאיקה 2 לילות ליתר ביטחון ומקסימום לקצר, כי אם החוויה ביום הראשון לא מוצלחת תרצו לעשות שוב ביום השני (מנסיון). את הלילה בהוסטל תזמינו מראש (לפחות הראשון). לינה באיקה: ▪️ בננה הוסטל - אחלה חדרים, בריכה, אחלה בר מסעדה, מיקום מעולה, מחירים קצת גבוהים (באיקה בכללי הלינה יקרה יותר). ...

📍 המלצות על הווארז בתקופת הקורונה

הווארז עיר פחות מרשימה ואין בה המון מה לעשות מלבד היציאה לטיולים סביבה. . 🛏 לינה ▪️אלדו- הוסטל של ישראלים. לא היינו כי לא היה מקום והאמת שמי שדיבר איתנו מטעמם בוואטסאפ לא היה הכי שירותי שיש. כן יצא לי להיות בתוך ההוסטל לסיבוב- החדרים שם סבבה, המיקום טוב, המטבח אחלה והמחיר זול. . ▪️סלינה- לפעמי...

✅המלצות על קוסקו בתקופת הקורונה

תכלס בבוקר אחרי שנחתנו בלימה כבר טסנו לקוסקו (לא מומלץ לעשות את הדרך הזו בנסיעה). שווה להזמין טיסה כשבוע מראש כדי לחסוך במחיר. אנחנו טסנו עם סקיי ועשו לנו בעיות כשלא מצאו את ההזמנה שלנו בשדה, ובסוף אחרי ויכוחים מצאו והעלו אותנו. בכללי ממליץ על לאטאם אם יש אופציה, ובכל מקרה לא עם ויוה. . 🛌 לינה ב...

ביטוח נסיעות משתלם לקוסקו לגולשי אתר גרינגו

📍 המלצות על לימה בתקופת הקורונה

בלימה יש רק שדה בינלאומי אחד. הגעה להוסטל עם אובר או מונית (אם מונית משווה מחיר עדיף כי יש להם גישה קצת יותר נוחה למקום האיסוף בשדה). . 🏫 לינה ▪️ פריווואנה הוסטל (pariwana) פשוט מעולה! מחיר זול לדורמס ואחלה דורמס, מיקום מעולה במירפלורס, מסעדה נחמדה, פינות ישיבה, צוות אדיב ולא מעט ישראלים. . ▪️...