חיפוש טיפים

סן כריסטובל המדהימה- עשינו FREE WALKING TOUR

רון

02/12/2019

עם מדריכה מדהימה בשם Bee 🐝 שהראתה לנו את כל העיר... מוזיאונים🏛, בלי סוף טעימות שוקולדים🍫, ממתקים🍬, משקאות מקומיים ושוט במסעדות אותנטיות והכל עליה 😍 אז אם בא לכם לצאת מהשגרה קצת ולהתרחק מהישראלימוס זה הדבר 👍🏻 המליצה לנו על מועדונים שווים ומסעדות 💃🏼 כמובן שתפרגנו בטיפ בסוף הסיור 💸 h...

המלצה חמה מאוד על gaia BB בסן כריסטובל

לירן

26/11/2019

החדרים היו גדולים נקיים ומעוצבים, 2 מיטות זוגיות ענקיות בחדר (ישנו 2 אחיות), קנקן מים מינרלים כל יום, מקלחת עם מים חמים תמיד, פשוט מושלם!! וגולת הכותרת-זוג מארחים מדהים שדאג לנו להכל !! למשל כבר ביום הראשון הם אמרו לנו שנשים לב שבמוניות בסן כריסטובל משלמים 35 פזו לא משנה מאיפה נוסעים ולאן, הזמינו עב...

המלצה סופר חמה על לאס נובס עם יגיל😄

זהר

28/10/2019

בעיצומו של ירח דבש שלנו.. כשכבר חשבנו שהשיאים של הטיול שלנו די מאחורינו הגענו לסן כריסטובל. אם לסכם את סן כריסטובל במילה אחת נבחר ב-״יגיל״ וב2 מילים- ״לאס נובס״. ישנו שבוע בצימרים של יגיל, החדר היה מרווח ונקי להפליא. הצוות אדיב ומחויך ומיד הרגשנו שהגענו למקום הנכון. יגיל קיבל אותנו בחיוך גדול וה...

מחפשים מלון בסן כריסטובל?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

~המלצה על מקום קסום במקסיקו - סאן כריסטובל~

gil

19/10/2019

עיירה מקסימה וצבעונית בייחוד אני ממליצה להגיע לכאן לטיול של יגיל ללאס נובס יומיים של טיולים בשמורת טבע יפייפיה עם נופים ומפלים קסומים שיט בקאנו אוכל מדהים מדורה ומרשמלו ממש הרגשה ביתית וחמה מי שרוצה טיול ייחודי וקסום משהו שקצת שונה אני ממליצה בחום להגיע לכאן 🙂 דרור מהקאסה ישמח לענות לכם על כל שאל...

סן כריסטובל עם רכב שכור

דורין

25/09/2019

השכרת רכב- הדרך הכי טובה להשכיר רכב היא בבירה של צ'יאפס שהיא טוקסלה גוטיירס. בה גם השדה תעופה אם באתם לצ'יאפס בטיסה. לשדה תעופה של טוקסלה יש שאטלים מסן כריסטובל (ולהפך) כמעט כל שעה והם עולים 180 פסו בחברת occ. אנחנו השכרנו רכב מאחת החברות בשדה תעופה (חברת ok), שעלה 500 פסו ליום, כולל ביטוח ו2 נהגים....

המלצה חמה מאוד על הצימרים של יגיל - סן קריסטובל😜

גיא

25/07/2019

בחרנו לעשות את ירח הדבש שלנו בסן קריסטובל בצימרים של יגיל, ותאמינו לי, שזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שיכלנו לקחת. העיר מהממת ומלאה בקולינריה איכותית, הצימרים מפנקים, נקיים, מטבח מפנק שעומד לרשותכם ואפילו הרווחנו את ארוחת החג הכי שווה במקסיקו! היחס האישי, החום והאהבה פה יגרמו לכם להרגיש בבית ולרצות ...

אין לכם ביטוח למקסיקו?

קבלו שיחת ייעוץ חינם!

סן כריסטובל- לאס נובס דרך הקאסה של יגיל

ortal

02/07/2019

אמנם הגענו דרך המלצה מפה אבל חייב לרשום עוד אחת!! הגענו לסן כריסטובל בלי לבדוק באיזה ימים יוצא הטיול וגילינו רק כשהגענו שאין בתאריכים שלנו. היה במקרה סיור פרטי עם שתי משפחות ישראליות ועם ילדים שהסיור הזה תואם הרבה זמן מראש ומן הסתם סיור פרטי כשמו כן הוא.. דיברנו עם יגיל על הסיטואציה והוא הציע להצ...

המלצה קאסה דה יגיל סאן כריסטובל מקסיקו

יוסי

02/03/2019

תודה מטורפת והמלצה ענקית על קאסה דה יגיל בכלל וליגיל עצמו בפרט! מי שלא יודע, הם מוציאים את הטיול הכי שווה ללאס נובאס, יומיים מנותקים לגמרי מקליטה באמצע שמורת הלאס נובאס (מרוחקים 6 שעות נסיעה מסאן כריסטובל). טיול שהוא המלצה ענקית בפני עצמו! אוכל מטורף ולוז כיפי ברמות. אבל האמת שההמלצה שלי היא עלי...

המלצה על טיול לאס נובס דרך בית חב"ד

יאיר

25/02/2019

טסנו במיוחד לסן כריסטובל בשביל הטיול המפורסם ללאס נובס היפייפה. ביררנו בכמה סוכנויות ואחרי סקר קצר הבנו שבית חבד הכי זולים (לא רמאים כמו כולם) ובנוסף מציעים שלושה טיולים מחוברים בטיול אחד. התחלנו בנסיעה לכיוון הלאס נובס, עצרנו בתצפית מדהימה שרואים אגם וטבע משוגע. הגענו ללאס נובס עשינו הליכה בתוך...

מחפשים מלון בסן כריסטובל?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

סיור כפרים עם יגיל דרך הקאסה של יגיל

חיים

17/01/2019

יגיל, שחקר ומכיר היטב את ההסטוריה והתרבות העכשווית של אנשי המאיה, מעביר סיור מעמיק ומרתק בשני כפרים תוך מתן הסברים על הדברים שאנחנו היינו מסתכלים ולא מבינים מדוע הם ככה. בנוסף, הסיור מסתיים בסיבוב בעיר סן כריסטובל עצמה, יגיל מסביר על ההיסטוריה של המקום ועל הסיפור האישי שלו. הסיור כמובן בעברית. ...