חיפוש טיפים

ארגנטינה - צילה 2019 יומן מסע וטיפים חשובים.

חנסב

27/10/2019

אז טסנו לארגנטינה, מי היה מאמין, זוג עם ילדה בת שנה. הזמנו את הכרטיסים 8 חודשים לפני הטיסה טסנו הלוך עם לופטהנזה דרך פרנקפורט וחזרנו עם סוויס דרך ציריך. כיאה לחברות שהן חלק מה Star Alliance הטיסות היו טובות למדי. את מסלול הטיול קבענו מבעוד מועד ובהתאם הזמנו דירות ומלונות: עם הנחיתה בבואנוס איירס...

בואנוס איירס - העיר שלא הכרתם

ירדן

08/10/2019

אתרים מעניינים: השמורה האקולוגית - משהו שונה מהנוף העירוני הרגיל אבל לא וואו. כניסה חינם. שווה אם בא לכם איזה כמה שעות טיול ב"טבע". לה בוקה - אל תקשיבו לשמועות שליליות.. השכונה יפה, רחובות שלמים צבועים בכחול צהוב, ברים חמודים, שווה לעשות סיבוב. תתכוננו למחירים מיוחדים לתיירים. המגרש של בוקה מרשים,...

המלצה מסעדה מעולה - בואנוס איירס parilla la brigada

כפיר

05/10/2019

המקום מקושט כולו עם חולצות חתומות של כדורגלנים, קיר יינות ושנדלירים. מוזיקת טנגו ברקע וצוות חמים ומצחיק. בהושבה מקבלים גריסים ולחם. הזמנו פעמיים bife de chorizo אחרי שראינו את הטקס שעשו לו (מופיע בסרטון), סלט קפרזה, פירה עם בקבוק של יין קטן וקרם ברולה לקינוח. האוכל טעים טעים טעים! לא שיא הזול אב...

מחפשים מלון בארגנטינה?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

בואנוס איירס - המלצות

oria

01/10/2019

נחתנו בנמל התעופה EZE בפרוור של בואנוס איירס. ממליץ לסגור עוד בארץ הסעה מהשדה להוסטל, חבל להתעכב שם על מונית/אובר בלי רשת אינטרנטית. אנחנו ישנו במי הוסטל. לגביי כל הביקורות עליו - זה תלוי נטו בכם. הוא לא מתאים לכל אחד, אבל האווירה שם טובה וYuval Morag אחלה גבר שבעולם ועזר לנו בכל מה שביקשנו. דרכ...

המלצה על מלון נהדר בבואנוס איירס

וטורי

01/10/2019

הצוות מאוד שירותי, איפשרו לנו להשאיר מזוודות בזמן שיצאנו לטייל מחוך לעיר, והביאו לנו את המזוודות לחדר כשחזרנו. החדר לארבעה עם חדרון הארונות שחוצא אותו לשניים מעולה. גם מאוד גדול, גם כולל המון מקום לאיחסון וגם יש מטבחון ושולחן אוכל, ומרפסת. האזור של המלון מאוד נעים, מומלץ בית קפה מרטינז, בהמשך הרחוב....

קצת המלצות בואנוס איירס

nati

23/09/2019

*לינה - הוטל mordomo נמצא בשכונת בלאגרנו מלון בסיסי וקטן , מחירים באזור ה45 שקל ללילה כולל ארוחת בוקר קטנה. מאוד אדיבים עם שירות חדרים , קרוב לתחבורה ציבורית ובלי ישראלים(למעוניינים). *תיירות - קאסה רוסדה: בית הממשלה הורוד , נחמד לראות ולעשות כמה תמונות -רחוב פלורידה: נמצא בצמוד לקאסה רוסדה- ...

אין לכם ביטוח לבואנוס איירס?

קבלו שיחת ייעוץ חינם!

אזהרה בואנוס איירס- גניבת פלאפון ברחוב

תאיר

16/09/2019

בבואנוס יש אופנוענים שעושים סיבובים בעיר ורק מחפשים אנשים שעומדים על המדרכה ליד הכביש ומחזיקים פלאפון ביד. האופנוען חוטף את הפלאפון עם יד אחת תוך כדי נסיעה. מסתבר שזה משהו מאוד נפוץ וקורה על בסיס יומי, לדברי המקומיים "כל יום וכל היום". אני אישית לא הייתי מודעת לזה קודם לכן. ניווטתי ברחוב עם גוגל...

המלצה חמה על סרחיו נהג מונית בבואנוס איירס

y

07/09/2019

היום נחתתי בבואנוס איירס סביב השעה 10:00 , ואת הנסיעה להוסטל עשיתי עם נהג מונית מדהים בשם סרחיו (מדבר עברית , ישראלי שגר פה כ3 שנים) . סביב השעה 15:00 - כשאני מטיילת לי ברחובות בואנוס איירס , אני מקבלת הודעה מהחברת תעופה שהטלפון הלוויני שלי נמצא בשדה תעופה (בלי שהיה לי מושג שהוא נפל/נגנב). התק...

לא להסס חדיש מבריק מרכזי צוות יוצא מהכלל

בראל

15/07/2019

בית מלון חדיש , צוות נחמד מאד ועוזר בלי סוף בלי תלונות בכלל , חדרים גדולים , מיקום טוב מאד.

מחפשים מלון בארגנטינה?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

•••••••••• ההממללצצהה בואנוס איירס •••••••••

רומי

03/06/2019

אבל - זו לא המלצה רגילה, זו המלצה על סבא שלי 🤗 הנהג הכי גבר שיצא לכם להכיר בטיול! אם אתם נוחתים בארגנטינה כמדינה הראשונה שלכם בטיול ובא לכם נהג גבר שיקח אתכם מהשדה עד לפתח של ההוסטל, זה הבן אדם. סבא שלי היה בארץ יותר מ20 פעמיים ויודע קצת עברית. הוא יתן לכם להרגיש בנוח, וידאג לכם עד הרגע שתגיע...