טנה ומינדו- חובה לבקר!

אדם
06/06/2012
אז אחרי חצי שנה של טיול הגענו לשבועיים באקוודור, שבמהלכה גילינו שני מקומות מדהימים- טנה ומינדו: לטנה הגענו כמובן בשביל לעשות רפטינג, אחרי אכזבה קלה מהרפטינג של יום אחד בקוסקו. יצאנו ליום אחד של רפטינג בנהר MISAHUALLI דרך חברת AQUAXTREME והיה פשוט משוגע! רפטינג חזק מאוד וטכני, המון סלעים וכיף בטירוף. לרפטינג יצאנו 6 אנשים בסירה אחד עם מדריך מצוין ומנוסה מאוד בשם ג´ורג´, וגם צירפו אלינו 2 קיאקיסטים שהיו ממש נחמדים, ואחד מהם הוציא לנו תמונות מדהימות. באמצע גם הכינו לנו ארוחת צהריים מפנקת של לאפות עם המון אפשרויות למילוי. בקיצור- ממליץ מאוד ללכת לחברה הזאת ולבקש לצאת לנהר המיסאוואי! כתובת- Av. Francisco Orellana 248 -malecon אחר כך נסענו למינדו וגילינו עיירה מקסימה ששוכנת בתוך יער גשם יפהפה, בסה"כ שעתיים מקיטו. מינדו ידועה במגוון הציפורים העצום שלה, ובשביל להנות מהם קמנו מוקדם בבוקר בשביל לראות ולצלם אותן (אחרי השעה 9 כבר קשה לראות ציפורים). בנוסף הלכנו לטיול בדרך עם 6 מפלים (בדיעבד הגענו עד למפל השלישי שנאמר לנו שהוא הכי יפה). הטיול הזה הוא לא ארוך ומאוד יפה, הכניסה לפארק עולה 3 דולר (מומלץ גם לקחת את הרכבל ב-2 דולר הלוך חזור וככה לחסוך הליכה של חצי שעה לכיוון). גם חממת הפרפרים (MARIPOSARIO) שווה ביקור (5 דולר כניסה). בנוסף ממליץ מאוד על ההוסטל בו שהינו במינדו- HOSTAL TIO COLON, הוסטל קטן וזול בבעלים של זוג פנסיונרים מקסים. ההוסטל מרוחק רק 5 דקות הליכה ממרכז העיירה אבל ממוקם בחיק הטבע במקום שקט ויפה. כדי להגיע אליו יש ללכת לכיוון הוסטל RUBBY ולהמשיך בשביל העפר כ-200 מטר עד שמגיעים לשלט HOSTAL עם שער שחור. טלפון- 087219535. מקווה שעזרתי...