פנטנל פאנטנל פנטאנל pantanal מה הולך שם

מאת: דניאל, בתאריך: 02.01.2018

אז הפנטנל הוא איזור הביצות הגדול בעולם המשתרע על פני 250 אלף קמ"ר (גוגל...) אפשרות טובה לטייל באיזור היא בברזיל והמיקום נמצא ליד הגבול עם בוליביה בערך. כדי לטייל בפנטנל צריך לקחת אוטובוס לקאמפו גראנדה ומשם יש נסיעה של עוד כ4 שעות עד לאיזור עצמו. ישנם הרבה חברות שמציעות חבילות של 3 או 4 ימים וזה איזור שלא מטיילים בו לבד אלא דרך סוכנויות. הסוכנויות יציעו לכם חבילות הכל כלול ומגוון אטרקציות כאשר כל סוכנות תציע לכם בערך אותו הדבר ( שייט בסירה, רכיבה על סוסים, סיור לילה, גיפ ספארי,דייג פיראנות,סיור רגלי באיזור) אנחנו סגרנו דרך החברה של רודריגו(סנטה קלרה) ל4 ימים. הגענו ב7 בבוקר לקאמפו גראנדה ורודריגו אסף אותנו להוסטל שלו שם אכלנו ארוחת בוקר. לאחר נסיעה של 4 שעות הגענו לחווה בפנטנל(בדרך אכלנו צהריים בבופה שזה הארוחה היחידה שלא הייתה כלולה , עלה 40 ריאל). הגענו לחווה ב16:00 ובעצם התמקמנו ואכלנו ארוחת ערב . ביום הזה לא היו אטרקציות אבל יש לציין שהחווה עצמה מאוד מרשימה. יש בריכה כדורעף כדורגל ואפילו חדר משחקים. ביום השני השכמנו ב7 וחצי והמדריך התותח שלנו אלכס לקח אותנו לשייט בסירה. השייט עצמו הוא בתוך הנהר ובמהלכו רואים ציפורים תנינים ויש גם אפשרות לראות יגואר פשוט זה לא ממש העונה. (תמיד אומרים שהקבוצה של אתמול ראתה יגואר...) אטרקציה נחמדה מאוד! לאחר מכן המשכנו לרכיבה על סוסים בצהריים. הרכיבה עצמה מאוד רגועה ואנחנו רכבנו דרך שליליות מים. בדרך כמובן ראינו את החיות הרגילות: תנין, חזיר בר , סוסים וציפורים משונות. חזרנו עייפים ואלכס הציע לנו סיור לילי בגיפ במקום הליכה לילית. הלכנו על הגיף בתקווה אולי הפעם לראות יגואר , הפעם ראינו רק את העקבות שלו ושל הגור שלו. הסיור הלילי היה מאוד נחמד אבל בדיעבד אולי שווה ללכת על ההליכה. ביום השלישי קמנו בבוקר ונסענו לעשות סיור רגלי בגונגל. סיור מעולה שבו אלכס הסביר לנו על הצמחים והחיות ברמה מאוד גבוהה. ואפילו נתן לנו לאכול מהפירות ביער(טעים בעל מרקם מוזר). האטרקציה הבאה הייתה דייג פיראנות , נכנסנו למים עם הגוף והחקות בידינו תקווה מצוא ארוחת ערב(מה שאתה תופס אתה אוכל) רק בחורה אחת , המוכשרת מבינינו, הצליחה לתפוס דג אבל הוא היה קטן מידי אז החזרנו אותו למים... אבל אל דאגה הם תמיד שומרים דגים שנתפסו מראש אז סופו של דבר זכינו פיראנה! בערב אלכס לקח אותנו למגורים של הצוות ופשוט ישבנו איתם ועשינו צחוקים ושתינו כל הערב. היה ערב מוצלח ביותר. למחרת בבוקר החלטנו שאנחנו רוצים לנסות לדוג שוב ואלכס לקח אותנו עם הסירה לנסות את מזלינו. לאחר ששוב לא צלחנו הוא לקח אותנו לאיזור בו ניסינו לדוג בפעם הראשונה וכמובן שאותה בחורה רבת מזל הצליחה שוב להוציא דג מהמים. יצאנו עם הרגשה טובה שהמאמץ הקבוצתי הצליח(: לאחר מכן עייפים אך מרוצים ארזנו את הדברים וחזרנו לקמפו גראנדה. משם אפשר להמשיך לחופים של ברזיל באוטובוס ארוך או להמשיך לבוליביה(רודריגו עוזר גם עם ויזות אבל אין לי חוות דעת על זה) . כמה נקודות *קיבלנו באמת 3 ארוחות ביום והם היו מעולות! * מאוד נהננו מהמדריך שלנו אלכס והוא איפשר לנו לשחק עם הלוז והפעילויות *בקבוצה שלנו היו עוד 3 אירופאיות אבל קיים סיכוי שתהיו בחווה לבדכם. אנשים הולכים ובאים. רודריגו 556796954722+ אפשר להקליט לו בעברית

תגובה חדשה

כתבות קשורות

ריו דה ז´נירו

בני קליין מדריך טיולים שסיים את הצבא נסע לטיול של שנה וחצי בדרום אמריקה, התאהב ו...

קרנבל שלישי ברצף גלידה

אייבי בנימין סוגר קרנבל שלישי ברצף ומשתף אתכם בחוויות המדהימות ביותר שעברו עליו ...

קפואירה

מטיילים רבים ביבשת דרום אמריקה מוקסמים מריקוד המלחמה העתיק שנולד בברזיל : הקפואי...

אסאי

נחתתם בדרום אמריקה חלק ממכם ינחתו ישר בברזיל וחלקכם יגיעו אליה בהמשך...מה שבטוח ...

המלצות חמות לברזיל

בני קליין ישראלי שגר מעל לחמש שנים בברזיל משתף אתכם בטיפים ומידע שרק מקומיים מכי...

כתבות קשורות

הקרנבל בריו דה ז´נירו

בני קליין סוגר עוד קרנבל בברזיל והפעם קרנבל 2008 ומצעד המנצחות המרהיב, איך ...

המדריך לקרנבל בסלבדור

בכל שנה לאחר סיום הקרנבל בברזיל מתחילים הברזילאים בספירה לאחור לשנה הבאה. הקרנבל...

חרקים מסוכנים בברזיל

אני רוצה להקדים ולומר שאני ממש לא כותב את המילים הבאות כדי ליצור פחד או חס וחליל...

מפלי האיגוואסו והאזור

אני גר בברזיל כבר 11 שנים וביקרתי יותר מ10 פעמים באיגווסו וכל פעם מבקר ומטייל בא...

טרק בפארק pico da bandeira

בין המדינות MINAS GERAIS ל- ESPIRITO SANTO בברזיל, קיים פארק אחד היפים והמיוחד...