💚ג׳מייקה איזה אי מטורף מלא המלצות וממה להיזהר שם💚

oz, 26.01.2018 34

נתחיל בזה שזה אי מטורף! ומי שמפספס אותו חבל לו. אני הייתי שם שלושה חודשים,ומתכננת לחזור לשם בכריסמס שוב. אמליץ על מקומות שאני הייתי בהם,שוב,כל אחד ומה שזורם לו. ממליצה למי שלא מעוניין בחיי הלילה,להיות יותר בcountry side כמו שהגמייקנים מכנים כל דבר שהוא לא קינגסטון. 💚אוצ׳ו ריוס💚 בכינויה- אוצ׳י היינו שם כמעט שבועיים,ישנו כמה ימים במלון בן 60 שנקרא silver seas https://bit.ly/2PTJKle - המלון בבוקינג ואח"כ עברנו לרגאיי הוסטל. באוצי יש את Dunn’s river falls Blue hole יש אפשרות גם לנסוע לראות את glistening water יש את Spanish town bridge חיי לילה- מרגריטה ויל,אמנזיה,פורפליי. אפשר למצוא גם סתם אחלה חופים לשבת שם. מאוצ׳י אפשר לנסוע גם לnine mile עיר הולדתו של בוב מארלי,יש שם את הבית שלו וכל זה. 💚פורטלנד💚 פורטלנד זה בעצם שם המחוז,אנחנו היינו בפורט אנטוניו,העיר המרכזית במחוז. אני לא אשקר ואגיד שאת פורט אנטוניו הכי אהבתי. אין שם ככ חיי לילה,אבל יש שם ככ הרבה מה לעשות ומה לראות,ואנשים מדהימים! ישנו שם במלון שנקרא timbamboo וכשחזרנו עוד פעם,ישנו בגסט האוס שנקרא ocean crest וכמובן שיש מלא הוסטלים וגסט האוסים בעיר. יש את moon rise,porty,מי שהולך לג׳רמייקן- זה על ההר,רחוק מהעיר ואתם תלויים בבעל המקום שיוריד אותכם ויעלה אותכם חזרה,מוניות לא מסכימות לעלות לשם. פורטלנד זה המחוז שיורד בו הכי הרבה גשם בג’מייקה ועם זאת אנחנו היינו שם בשבועיים לא גשומים ככ עיקר פורטלנד זה החופים המדהימים !! יש את Winifred beach,Frenchmen’s cove,blue lagoon,bikini beach,Boston beach,rich falls, אפשר לנסוע לבלו מאונטיין מפורטלנד,אפשר לנסוע לכפר של הראסטות מפורטלנד בקיצור יש מלא מה לעשות!! חיי לילה- יום ראשון celebriti sunday יום שני- karma Monday שלישי רביעי אין ככ מסיבות,אפשר לצאת לאיזה בר נחמד בעיר. חמישי- road block אם תגיעו למסיבה הזאת,דברו איתי ובעל המקום כבר יסדר אותכם 🙂 שישי - roof שבת יש מסיבה בבניין מול המרינה. ‏💚קינגסטון💚 אוי קינגסטון קינגסטון,יש משהו ממכר בעיר הזאת! למרות שבמהלך היום אין ככ הרבה לעשות שם. יש שם בית כנסת יהודי עתיק,עם רצפת חול משהו מטורף! האנרגיה שם כזאת חזקה,ממליצה בחום:) יש את Gordon town מפל מהמם!! אפשר לנסוע מקינגסטון לport royal ולהשכיר סירה ולשוט לlime kee זה אי שמבלים בו כמה שעות וחוזרים. יש את המוזאון של בוב מארלי,אנחנו ראינו בזה סתם הוצאה מיותרת כי הכניסה יקרה ואסור לצלם. אם רוצים חוף ים נוסעים לportmore שזה בערך 40 דקות נסיעה ויש שם את הלשייר . חיי לילה- מי שבקטע של מסיבות זאת העיר בשבילכם:) קינגסטון כל לילה שלושה דאנסים כל ערב חוץ משישי שבת שמשעמם משהו מפחיד שם!! אז אם אתם יותר בכיוון של קינגסטון,עדיף לבלות את אמצע השבוע שם ובסופשים לנסוע לקאנטרי סייד. יום ראשון- wet Sunday,boom Sunday,bounty sunday,dub club. יום שני- מוחיטו Monday ,up town Monday יום שלישי- sexy Tuesday,bossy Tuesday,side chick Tuesday יום רביעי- weddy weddy, magnum Wednesday יום חמישי- day rave,wappingz Thursday בכל מסיבה אתם תראו את אותם המקומיים,אבל זה נחמד אנחנו ישנו במלון שנקרא crescent court https://bit.ly/2rrylQp ואז עברנו לדירה במרכז העיר 🙂 אבל גם בקינגסטון יש את ה reggae hostel,bellah house, dancehall hostel https://bit.ly/2Mp4Wxq ויש מלא הוסטלים ברחבי העיר. אנחנו היינו בקינגסטון חודש וחצי 😂 נתקענו שם אין ספק,אבל גם טיילנו מקינגסטון למקומות אחרים,אפשר להגיע מקינגסטון גם לבלו מאונטיין. ‏💚טרז׳ר ביץ׳💚 כבר אומרת- קחו כמה ימים ותלכו לשם,קשה להגיע לשם וקשה לצאת משם,מהבחינה הזאת שאין כמעט איך אם אתם בלי רכב. אין ככ מידע על המקום,ובטח שלא למצוא הוסטלים אז פשוט תגיעו לעיירה ותכנסו להוסטלים תבררו מחיר ואם יש מקום. אפשר לראות שם חופים מדהימים! יש אפשרות להשכיר סירה ולשוט לבר שצף בתוך הים:) יש את הבלאק ריבר, יש את הוואי אס פולס. אין שם בכלל חיי לילה,אבל הרבה תיירים מגיעים לשם בגלל השקט! יש עוד מקומות שהיינו בהם, כמו runawaybay Westmoreland Browns town אבל לשם הגענו בטיולים עם מקומיים וישנו בבתים של חברים שלהם.. יש כמובן גם את נגריל שאנחנו ספציפית לא היינו בה פחות התחברנו למקומות שיש מלא תיירים.. בקיצור ולעניין- טוסו לגמייקה !!! יש לה ככ הרבה להציע, למרות העוני המחפיר זאת אי כזה יפה ויש לפעמים הרגשה שאתה בגן עדן.