לא להתקרב ל-"אצליאורה"

מאת: נטלי, בתאריך: 21.11.2008

הגענו להוסטל של ליאורה בציפיות נמוכות מאוד מאחר ושמענו לא מעט תגובות שליליות על המקום.המטרה העיקרית הייתה כמובן לצנוח במחיר מוזל יותר משאר המקומות הארגנטינה. לאחר התכתבות לפני ההגעה עם ליאורה המחירים שנמסרו לנו על עלות לינה וצניחה היו גבוהים יותר ממה שמופיע באתר שלה (35 פסו ללילה לעומת 30 ועלות הצניחה 580 לעומת 490 שמופיע באתר). הגענו בכל זאת וציפתה לנו הפתעה אחת נוספת.התנאים בהוסטל פשוט לא תנאים - הלובי מסריח מסיגריות 24 שעות ביממה , הכל מעופש ומלוכלך.זה ממשיך גם למטבח המגעיל ביותר שראיתי בחיי ,לכלוך בכל מקום,פשוט מגעיל ששם מכינים אוכל.הכל במטבח עולה כסף - אפילו מים להרתיח עולה פסו וקפה או תה 2 פסו.ומשם ממשיכים לדובדבן שבקצפת - החדרים.יותר נכון תאי לכלוך ומקלחת ושירותים משולבים -צינור של המקלחת מעל האסלה ללא ראש אפילו כי אחרת אין לחץ של מים (זה מה שליאורה אמרה).המצעים על המיטות מלאים בכתמי חלודה ודי נראים בני 20 שנה או שפשוט מצאו אותם ברחוב.היינו בהלם.יותר מאוחר גילינו שגם את הצניחה (אותה רצינו לעשות) לא נעשה כי יש שם תקלה במסלול של המטוס ואולי בעוד יומיים נוכל לעשות אותה.אחרי בדיקה עצמאית מול החברה שעושה צניחות גילינו בכלל שיש תקלה במטוס כבר כמה ימים ושלפני שבוע הבא בכלל אין על מה לדבר ,כך שלא ממש ברור איך גברת ליאורה אישרה את הרישום שלנו לפני יום בלבד כאשר התקלה כבר הייתה ידועה . הקיצר עבדו עלינו בעיניים.סתם הגענו למר דל פלטה בשביל שימשיכו אותנו באף עד עוד יומיים ושיעשו עלינו קופה. ישנו אצליאורה רק לילה 1.יום למחרת מצאנו הוטל כוכב 1 חברים ,כוכב 1 בלבד והיה מקום נקי ועלה פחות. מטיילים יקרים,אל תיפלו בפח.יש המון הוסטלים טובים וזולים יותר ותקבלו הרבה יותר. ולגבי ארוחת בוקר - ישראלית היא לא -מדובר בסלט כרוב לבן + עגבניה וגם ביצה קשה בצד. לא יודעת מה יש להתלהב כל כך מזה שזה מוגש מכל הלב.אחרי שראיתי את המטבח בכלל לא אוכלתי להכניס שום דבר לפה.שלא לדבר על שערה לא ברורה שהייתה בתוך האוכל . שירתתי בשירות קרבי בצה"ל תנאים כאלה לא ראיתי בחיים.