זהירות! עובדים עליכם!

Assi, 14.06.2012 2626

ב8/6/2012, אני והשותף שלי לטיול הגענו מפורטו וייחו בקוסטה ריקה לסאן חוזה. כשירדנו מהאוטובוס מלא נהגי מוניות נודניקים התחילו לחפור לנו לבוא איתם ושאלו לאן אנחנו צריכים. רצינו להגיע מסאן חוזה לחאקו. והיינו צריכים לעבור בתחנת אוטובוס שכולם מכירים אותה פה כ"תחנת קוקה קולה". נפלנו על נהג מונית אחד שרצה 3000 קולון לתחנת אוטובוס הזאת וכששאלנו נהגים אחרים הם נתנו לנו מחיר יותר גבוה, אז הלכנו איתו. באמצע הדרך לשם הוא עצר ואמר לנו שבגלל שיש משחק כדורגל באיזור הים הפסיפי מלא אנשים נוסעים לחאקו ולאזור הזה והוא חושב שאין אוטובוסים לשם. הוא התקשר לתחנת האוטובוסים הראשית דרך ספר טלפונים מודפס כזה עם סמל של קוסטה ריקה ואמרו לו שאין כרטיסים עד יום שני. אז אמרנו טוב...נישן לילה בסאן חוזה ונמשיך למונטה ורדה או משהו. הוא אמר שבגלל המשחק כדאי שהוא יברר אם יש מקום כי אתמול באו אנשים וכל האכסניות היו תפוסות ואנשים נאלצו לישון במלונות יקרים של 80 דולר ללילה. שוב הוא התקשר ואפילו נתן לשותף שלי לדבר איתם וכולם אמרו שהכל תפוס. נכנסה לי לראש מחשבה שאולי נפלנו על נוכל והשותף שלי אמר שאם נפלנו אז כנראה שהוא ממש נוכל..וקשה לך להאמין לזה, כי באמת היה נראה שהוא רוצה לעזור. הוא אמר שהוא מוכן לעשות לנו טובה ולקחת אותנו לחאקו במונית שלו ב80 דולר לבן אדם, וזאת נשמעה ההצעה הכי משתלמת במקום לישון לילה במלון של 80 דולר ללילה ואז לנסוע לחאקו שזה עוד כסף..בקיצור הסכמנו ונסענו איתו. כשהגענו, הוא הוריד אותנו על הכביש הראשי של חאקו ליד "בית פתוח" של יוסי ומרי. מי שהיה פה יכיר. כשנכנסתי יוסי שאל איך הגענו כזה מוקדם כשסיפרתי לו את הסיפור הוא אמר שעבדו עלינו ביג טיים. והנהג הזה, קרלוס, עשה אותו דבר לשלוש ישראליות קיבוצניקיות מעמק יזרעאל לפני שבוע. חייבים להעביר את זה לאנשים שלא יפלו. כי לא נראה לי שלמישהו במשטרה פה יהיה אכפת אם נגיש תלונה נגדו.