המלצות על רורה נבאקה - איפה לישון עם איזו סוכנות לסגור אטרקציות ומה יש לעשות שם

מאת: רותם, בתאריך: 11.03.2018

רורה נבקה עיירה קטנה בצפון בוליביה, השער שלכם לג'ונגלים במדינה, יש שם כל כך הרבה אנשים טובים שהייתה חייבת לבוא המלצה, אז ככה: לישון - הוסטל Jislene בהנהלת ארליין ואישתו, זוג מדהים שיודעים גם קצת עברית ושמחים על כל אדם שמגיע, ההוסטל על הנהר, כולל פינת ערסלים שתיתן לכם להיזרק בכיף. יש כלבים וגם תוכי שיסתובב ואם תהיו סבלניים יתן לכם ללטף אותו. מחיר - 30 בוליביאן ללילה, מקלחת (הזרם לא מלהיב) ושירותים בחדר. כלול ארוחת בוקר שכוללת פנקייקים ופירות או חביתה וירקות. לאכול - 1. מאפיית פאריס. המאפיה ברמה גבוהה, כל קוראסון זה כמו ארוחה והבורקס פיצה ישאיר לכם טעם לעוד. 2. Luz de mar - מסעדה עם אוכל ברמה גבוהה מאוד, כמות גדולה ומחירים מצחיקים. המבורגר טוב עולה 25 בוליביאן. 3. ‏El Juliano - אם בא לכם להתפנק אם איזה סטייק טוב, מסעדה מעולה עם מבחר טוב, סטייק של 300-350 ג' יעלה לכם 80 בוליביאן ותשמרו מקום לקינוח, עוגת אוראו מעולה ב20 בוליביאן, תזכרו להזמין גם את זה! סוכנות אטרקציות - אחרי בירורים מסביב, סגרנו דרך סוכנות Flecha tours. הסוכנות של לאורה ואמא שלה, לאורה בחורה בוליביאנית דוברת עברית שוטף. היא שולטת בעיר ותשיג לכם כל מה שתרצו, עם הרבה אהבה ודאגה. יצאנו דרכה לטרק בגונגלים והיא דאגה לבדוק שהכל בסדר, שלא יחסר כלום, הייתה זמינה תמיד וכשחזרנו דאגה לנו לכל דבר, גם שלא ביקשנו. סוכנות מעולה עם הרגשה שיש מי שדואג לך +59176880080 יכולה לעזור גם בסגירת טיסות ואוטובוסים. מדריכים - דרך Flecha יצאנו לגונגלים עם מריו ואייסר, זוג אחים שמכירים את הגונגל מעולה. אחראיים, מקצועיים, כיפיים ויודעים לעשות שטויות כשצריך. מכירים כל רעש בג'ונגל, מדריכים לצאת איתם להרפתקה! בילינו איתם שבועיים במדידי ויודעים שיש על מי לסמוך, יש מי שיודע את העבודה. תשאלו עליהם, לא תתחרטו. **המלצת זהב** אם החלטתם שאתם יוצאים לגונגלים, תקנו משחה לאחרי שנעקצתם! לא משנה כמה אלתוש תשימו, יעקצו אתכם, והרבה. תקנו משהו להרגעת העור אחרי העקיצה, ותחסכו לעצמכם שעות של גירודים. דברים נוספים: *הבריכה של אוסקר - בריכה בעיירה שאפשר ללכת ולהינות בה. *טוסטוסים - יש אפשרות לשכור טוסטוסים בעיירה ולצאת לטיולי יום מסביב, יש איזה מפל ונקודת תצפית אם אני לא טועה, לא הייתי אבל שווה לבדוק. *כדורגל - יש כדורגל כל ערב, אם רוצים לשחק צריך להירשם אצל מישהי, מגיע קהל מקומי ומעודדים, בימי שישי אפילו לוקחים כניסה על הצפייה, אם באתם חבורה ובא לכם להביא גאווה ישראלית - לכו על זה!

תגובה חדשה

טיפים נוספים

המלצה על flecha tours - לאורה לטיול של הפמפאס

מאת: אסף , בתאריך: 13.07.2017

סגרנו דרך לאורה מסוכנות פלצ'ה (flecha tours). לאורה המהממת עזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים, מהרגע הראשון, והרבה ...

רורה נבאקה בוליביה- טיפ חשוב

מאת: סיגל , בתאריך: 03.12.2013

יש ברורה נבאקה שני ישראלים- איציק נוס ושגיא חורב.. הם שני רמאים! דפקו אותי ואת החברים שלי... לבקשת בית חבד, הם...

הוסטל לובו - אזהרה!!!

מאת: Neta , בתאריך: 28.10.2013

ישראלים יקרים, אזהרה חמה! בהגיענו לרורה נבקה, הגענו להוסטל לובו (בעקבות המלצות שראינו בגרינגו). החדר שקיבלנו ...

סוכנות flecha

מאת: נירית , בתאריך: 27.08.2013

הסוכנות מומלצת. אמינים. הייתי איתם בפאמפס לשלושה ימים. המדריך היה מצויין (יקי). תפס אנקונדה וקוברה. האוכל היה...

מוסקיטו

פאב שווה. מוזיקה נעימה. צוות נפלא. במקום יש wi.fi

הזהרו מחברת אמזוניקו amazonico

מאת: Mil , בתאריך: 10.07.2013

חזרנו אתמול מטיול פמפס ברורהנבקה, של חברת אמזוניקו, amazonico. שגיא חורב, הישראלי שעובד בחברה, מהנוכלים הגדולי...

שימו לב כשאתם מזמינים כרטיסי טיסה לרורה נבאקה דרך TAM

מאת: אופיר , בתאריך: 01.07.2013

אהלן. רציתי לידע אנשים שרוצים לחסוך קצת כסף בטיסה לרורה דרך TAM. אני הזמנתי מהם כרטיס טיסה הלוך-חזור לרורנבאקה...

אזהרה Los tucanes ברורה!!

מאת: דורין , בתאריך: 27.05.2013

ישנו בהוסטל 4 לילות כשבבוקר החמישי הם פשוט הודיעו לנו שהחדר שלנו מוזמן לאותו יום כבר, ע"י מישו אחר (כשאנחנו עד...

הוסטל מצוין וזול!

מאת: מאיה , בתאריך: 10.05.2013

הוסטל "רזידנסייל חפון" ¨residencial ¨japon¨ הוסטל מצוין ממוקם 5 דקות ממרכז העיר מחירים זולים וחדרים אדירים 35...

סוכנות לגונגלים ופמפס

מאת: טל , בתאריך: 11.04.2013

לכל מי שרוצה לעשות גונגלים או פמפס ברורה נבקה, ממליצה בחום על חברת אמזוניקו! קיבלתי אצלם יחס מדהים, מפפה בעל ה...