טיסות לדרום אמריקה

המלצות כלליות על לנסויס שפאדה

מאת: tania, בתאריך: 13.08.2018

איפה לאכול - יש המון מסעדות. מלא פיצות במחירים טובים. יש גם מסעדה מקסיקנית סבבה ליד השוק. סופרים יש לפחות 3 ויש גם מאפיות וחנויות של ירקות ופירות ככה שאפשר גם לבשל. מה לעשות - אנחנו היינו 4 ימים: יום 1 - טיול למפל סאסגו. 16 קמ (הלוך חזור) רמה בינונית. ההליכה היא לא בדיוק בשביל מסודר אלא בתוך קניון כזה.. הרבה סלעים וטיפוס. אין עליות קשות. אחרי 8 קמ מגיעים למפל מאוד נחמד.. אפשר להכנס לשחות/ לקפוץ למים/ להכנס מתחת למפל או סתם להשתזף.. בדרך חזרה עוברים בבריכה נוספת בה יש סוג של מגלשת מים טבעית מהסלע.. (הרבה מטיילים הולכים רק לזה בלי לדעת שיש בכלל אופציה של מפל..). נופים מהממים. הליכה טיפה קשה. יום 2 - יצאנו (קבוצה של 4) עם רכב לבריכה בתוך מערה (פוסו אזול) שהמים בה צלולים בטירוף ככה שאפשר לראות מטרים רבים בתוך המים. עושים סיבוב קצר עם שנורקלים בבריכה וממשיכים למפל (מוסקיטו ווטרפול) שבו ניתן לרדת עד למפל או להשאר בבריכות שמהן נוצר המפל. (אם יש פחות מ4 ימים ניתן לוותר על היום הזה) יום 3 - יצאנו קבוצה גדולה לסיור 5 הנקודות. בהתחלה נוסעים לבריכה שנקראית "בריכת השטן" בריכה חמודה עם מפל מהמם שניתן כמובן להיכנס למים. ממשיכים לבריכה נוספת בתוך מערה שגם בה ניתן לעשות שנורקלים. אגם עם מים צלולים ומדהימים (יש אופצייה של אומגה למים או סתם להינות מהאגם היפה). מערת נטיפים ענקית עם נטיפים מטורפים בצורות שונות. ותצפית מדהימה מדהימה על כל האזור. יום 4 - מפל פרימוורה. מסלול יותר פשוט (גם סלעים וזה אבל יותר קל) עוברים בהמון בריכות טבעיות ומגיעים בסוף למפל יפה (בערך כל 45 דק נכנסים למים ככה שההליכה לא כבדה). חצי יום. את המסלול ביום הראשון והרביעי ניתן לעשות עצמאית או עם מדריך. אנחנו עשינו עם מדריך. את המסלול ביום השלישי עשינו דרך הסוכנות של עופר (בחור ישראלי שמנהל סוכנות טיולים "זן טור") אם אותו המדריך. אריק המדריך - היה לנו את המדריך הכי אדיר בברזיל. קוראים לו אריק. מדבר אנגלית שוטפת. תיכנן לנו את המסלולים. מצא לנו עוד אנשים לרכב. עזר לנו עם ההוסטל, עם הסופר, עם הבנק. הכל. הבנאדם סופר נחמד ומכיר כל אבן, עץ וחיה בלנסויס ואם תראו קצת התעניינות הוא ילמד אותכם המון. לדעתי החוויה בלי אריק הייתה אחרת לגמרי. מספר טלפון של אריק - 5575991319121 אפשר ליצור קשר באנגלית.

תגובה חדשה

טיפים נוספים

דירה מטורפת בשפאדה - complex Halley

מאת: סרוגו , בתאריך: 17.06.2019

אומנם נמצאת 5 דק הליכה מהמרכז(מי שיבוא עם רכב לא יפריע) אבל דירה מטורפת 2 קומות, 2 שירותים ומקלחות, מטבח ופינו...

אטרקציות בשפאדה - לנסויס הדרומית

מאת: דורון , בתאריך: 21.03.2019

מה יש לעשות בשפאדה? 1. Poco azul-מערה עם מים כחולים צלולים , משלמים 30 ריאל ומקבלים שנורקל וצוללים 15 דקות במ...

המלצה פוסדה נטורזה בלנסויס הדרומית

מאת: עמרי , בתאריך: 25.02.2019

חדרים מרווחים ונוחים עם מזגן, מקלחת ושירותים בחדר. חדר זוגי עלה לנו 40 לאחד. כולל ארוחת בוקר להיט. הבעלים ממש ...

המלצה על עופר מ zentur לנסויש שאפדה דיאמנטינה

מאת: ליאן , בתאריך: 08.08.2018

אחרי התלבטויות רבות לגבי המסלול שלנו בברזיל, ממליצות מכל הלב לא לוותר על ביקור בלנסויש, שאפדה דיאמנטינה, ורוצו...

viela hostel בשפאדה

מאת: אמיר , בתאריך: 11.06.2018

הוסטל חמוד וחביב, יש בו כל מה שצריך ודיי זול... עלה 35 ריאל ללילה. יחסית למחיר הזול מרוצה ממש (אין מזגנים,יש מ...

פוסדה מעולה בלנסויס הדרומית - ממליץ בחום

מאת: אורן , בתאריך: 11.01.2018

פוסדה מעולה, וושינגטון המנהל מדבר אנגלית טובה שזה נדיר בברזיל! הוא שמח לעזור בכל השאלות ולתת טיפים לפני היציא...

המלצה על טיולים בלנסויס

מאת: dana , בתאריך: 02.04.2017

לנסויס היא עיירת טבע עם מלא טיולים בכל הסגנונות. מיום אחד של טיול עד לטיולים של 15 יום ... למי שרוצה קצת שינוי...

המלצות אחרי 4 ימים בלנסויס Lençóis פארק שפאדה Chapada Diamantina

מאת: יוסי , בתאריך: 15.02.2017

עופר אכפתי מאוד, עוזר בהכל מכל הלב, מוציא סיורים איכותיים ברמה טובה, אפשר להרגיש איתו בראש שקט. כל הטיולים יקר...

חדרים ברמה גבוהה וארוחת בוקר מפנקת בצימרים של אמא טבע

מאת: עמית , בתאריך: 27.01.2017

נהנינו מאוד בצימר, הגינה מקסימה והחדרים ברמה גבוהה. ארוחת בוקר מפנקת והטבע פשוט מושלם, חוויה של מקום שעשה לנו...

מדריך טיולים מעולה!

מאת: תום , בתאריך: 05.04.2014

Valmiro Brito(שף) מדריך טיולים ברזילאי, מדבר אנגלית, ספרדית ומילים חשובות בעברית. מבין המון ותותח אמיתי. מביא...