אטרקציות כלליות בלה פורטונה, קוסטה ריקה

רועי, 12.08.2018 120

נסענו ללה פורטונה כי רצינו להגיע להר הגעש ארנל ,למעיינות חמים ולעשות ראפטינג אז הסתובבנו בהרבה סוכניות טיולים באזור כדי למצוא את המחיר הכי טוב ובסוף סגרנו ב35$ טיול חצי יום לארנל ומעיינות ו55$ ליום של ראפטינג בסוף הטיול לארנל לא היה כל כך מוצלח כי לא באמת עלינו להר כמו שאנשים אחרים עשו בטיולים אחרים אלא רק טיילנו מסביב, ראינו מפל והיינו על גשר חבלים ,האזור היה יפה רק שכל שאר המטיילים הביאו מטריות או מעילים חד פעמיים ורק אני ומעיין היינו עם בגדים קצרים ויצאנו סחוטות מים מכל הגשם שירד במהלך הטיול. גם המעיינות החמים לא באמת היו שווים. זה היה נראה כמו תעלה מוזרה עם מלא גרפיטי שיש בה זרם של מים פושרים ולא הייתה תאורה בכלל. בקיצור לא מומלץ הטיול הספציפי הזה. חפשו טיול שבו עולים על ההר והמעיינות החמים הם באמת מעיינות חמים-יש כאלה. היום של הראפטינג היה כל כך מטורף! אספו אותנו מהמלון בוואן עם עוד אנשים וחילקו אותנו לקבוצות ,המדריכים היו כל כך מצחיקים וכשעלינו על הראפטינג עשינו מלא צחוקים עם הקבוצות האחרות, באמצע הראפטינג עצרנו וחתכו לנו פירות. לאחר מכן נסענו לחווה שבא מגדלים כל מיני צמחים וקני סוכר והראו לנו איך הופכים את קנה הסוכר לאלכוהול ונתנו לנו לשתות. אחרי זה אכלנו ארוחה מפנקת! אז הטיול הזה מאוד מומלץ! עם מדריך בשם מריו. ישנו במלון מפנק (לעומת המקומות האחרים שלנו בהם) שנקרא – la choza inn hostle arnal