טיסות לדרום אמריקה

אזהרה לא ללכת להוסטל alpes huwaraz ובטח שלא לעשות דרכו טיולים והסעות

מאת: אדר, בתאריך: 03.05.2014

הגענו להוסטל אחרי המלצה חמה והתאכזבנו קשות!!! ההוסטל מנוהל עØי משפחה שלמראית נראת מקצועית ושמחה לעזור אך אל תתבלבלו הבן הגדול בשם רוברט שמנהל את ההוסטל הוא שקרן וגנב. וזה מה שעבר עלינו במשך כמה ימי שהות בהוסטל: 1. כשהחלטנו לעשות את לגןנה 69 באופן עצמאי ישבנו עם רוברט כדי לדעת דרכי הגעה וכו×, רוברט לא טרח להציע לנו הסעה מההוסטל ללגונה וחזרה ( דבר שהתברר לנו ביום למחרת ממטיילים אחרים) דבר שבעקבותיו נתקענו באמצע שממה בלי יכולת לחזור חזרה להווארז כיוון שלא הייתה תחבורה ציבורית, כמו כן, למרות שסגרנו יום לפי את הלגונה הוא לא טרח לציין שצריך לשלם פשוט 65 סול ל21 יום ובגללו שילמנו 10 סול כניסה חד פעמית ועוד 65 סול ביום למחרת. 2. סגרנו דרכו את הטרק של הסנטה קרוז, לא רק שהוא לקח לנו 340 סול במקום 300 בחברות אחרות הוא גם אמר שיהיה את כל הציוד, והציוד מעולה, מה שקרה בפועל זה שקיבלנו שקי שינה רטובים ואוהל שלא היה חסין למים וירד עלינו גשם כל הלילה והלכנו עם בגדים רטובים במשך שלושה ימים. 3. רצינו לסגור הסעה חזרה ללימה ב1 למאי בלילה והוא אמר לנו שאין אוטובוסיפ כי זה חג שלהם, כשחזרנו מהטרק גילינו שיש מלא אוטובוסים ושוב הוא שיקר לנו. עברנו ב10 בלילה להוסטל אחר לאחר שהתלוננו בפני רוברט והוא אמר שאנחנו בעיה גדולה ( והיו שם עוד אנשים שאמרו לו שהוא עושה טעויות והוא לא ברור) ולסיכום, אני ממליצה לכם על הוסטל בשם סנטאיגו, לוקחים 15 סול ללילה לחדר זוגי עם מקלחת פרטית ושירותים ויש גם וייפי ומים חמים ובבוקר הבעלים מכין פאנקייקס!! ולבעלים יש סוכנות פרטית בשם great waywush בתוך ההוסטל הם לוקחים מחירים טובים ויש להם את הציוד הכי טוב שיש ( קבוצה שלהם יצאה במקביל אלינו ומאוד התחרטנו שלא יצאנו דרכם) ותבקשו לצאת עם בחור בשם יוסי, הוא טבח במסעדה בלימה ורק מפנק במהלך הטיול.