חזרה לטיפים

מדג´ין

מסלולי טיול

הצג תמונה

האטרקציה הכי מפורסמת בטיפים שעושים במדיגין ולא סתם.
נרשמתי לתור דרך מלון סלינה ב65 אלף פזו ( ראיתי גם פרסומים אחרים ב78) כלל ארוחת בוקר בדרך.
ב7:15 בבוקר צריך להיות מוכנים לאיסוף לנקודת ריכוז משם עולים על אוטובוסים 8 ומשהו יצאנו. חזרנו ב 18:00
המדריכה דיברה כל הדרך בספרדית ואנגלית. בתחילה עוצרים בתצפית על כל מדיגין.משם למלכודת תירים.
משם לארוחת בוקר שזה גבינה מקומית ומשקה חם.

משם מגיעים לעיירה פניול החדשה, רואים פסל ענקי של הפניקס (אשה מכונפת)

משם לתצפית על האגם ולשחזור של הכיכר המרכזית של פניול הישנה (שהוטבעה תחת האגם לאחר יצירת סכר) (כנסיה וכמה חנויות מזכרות) משם ירדנו רגלית לסירה גדולה ששטה כשעה באגם. עברנו ליד אחד הבתים של אסקובר.
אחכ נסענו לעיירה גוואטפה- עיר יפה ברמות אפילו יותר מסלנטו הכל צבעוני וציורים ופסלים על כל הקירות. יש גם אגם וטיילת לאורכו עם הרבה דוכני רחוב . לקחו אותנו בתחילה למסעדה –ארוחה לא כלולה בדיל והשאירו לנו שעה חופשית אחכ. –אין מה לאכול שם תור ארוך ויקר תמצאו בכיכר מקומות יותר זולים וטעימים. תחנה הבאה סלע אל-פניול  -סלע ענקי שמשקיף על כל האגמים. מי שרוצה לעלות צריך לשלם עוד 18 אלף פזו 670. מדרגות עם המון מקומות לעצירה –בקטנה כל מי שלא נכה/קשיש יכול לעשות את זה כ20 דקות טיפוס או פחות. שווה בטירוף –נוף אדיר, מזכיר את ברילוצה למי שהיה . משם חזרה לעיר.