חזרה לטיפים

[email protected]

11/01/2010

ברזיל

איטה קרה, בוזיוס, אריאל דה אג´ודה, מורו דה סאו פאולו, סלבדור, פוז דה איגוואסו, פורטו סגורו, ולנסיה, ריו דה ז´נירו

אזהרות וסכנות, כללי, לינה, מסלולי טיול, קניות

לאחר שנעזרנו רבות באתר אנו רוצים לתרום את חלקנו:
חודש בברזיל- ירח דבש דצמבר 2009
התחלנו בריו- ששהיא מאוד מפחידה ובכלל אין מה לעשות שם יותר מיומיים שלושה. ישנו במלון בקופקבנה.
גם בסוף הטיול חזרנו לריו וישנו בהוסטל- שעליו יש לי המון מה לומר בהמשך...
נסענו לבוזיוס 3 וחצי שעות באוטובוס מרי (זהו האוטובוס היחיד שנתקלנו בו שהיה בו מזגן)
בוזיוס מדהימה השכרנו רכב (בוגי) ו"תפרנו" את כל המקום הגענו לחופים מדהימים ובתוליים. ישנו בפוסדה שנקראת "וילה בובה" מקום יפה ונחמד שילמנו 120 ריאל ללילה בחדר זוגי לאחר ויכוח.
חזרנו לריו וטסנו לפורטו סגורו (אגב הטיסות פנים בברזיל פשןט גהינום!!! 4 קונקשנים בטיסה של 3 שעות)
בפורטו סגורו אין מה לעשות חוץ מהשוק לילה שנמצא ליד הנמל.עברנו לאריאל דה אג´ודה ישנו מפוסדה שמומלצת פה באתר שנקראת "סאודוסה מילוקה" מקום מדהים שילמנו 90 ריאל ללילה בלי ארוחת בוקר, במקום יש בריכה מדהימה וערסלים. אבל!!!!! חשוב מאוד!!!! המנקה גנבה לנו מהחדר 100 ריאל ו 10 דולר!!! כשאמרנו לבעלת המקום היא לא האמינה לנו בטענה שהמנקה עובדת אצלה כבר כמה שנים.- אז תשמרו על הדברים טוב טוב!
משם עברנו לאיטה קרה שזה עיירה של גולשים חסונים ומסוקסים לא זוכרת את שם הפוסדה שבה ישנו...
אבל בשום פנים ואופן לא לוותר על איטה קרה!
משם למורו דה סאו פאולושם ישנו יומיים אצל איזה ישראלי בחוף 2 בחור נחמד מאוד קוראים לו ליאור אתם תזהו אותו לפי "הסביח". רצינו קצת להתפנק ולכן עברנו לפוסדה מטורפת עם ערסל לתוך הים (בחוף 2) חלונות שקופים מדהים מדהים מדהים שייכת לבעלים של הסופר בחוף 2. שילמנו 120 ריאל ללילה וזה היה שווה אפילו יותר. אחר כך נסענו לסלבדור שלא נשארנו שם דקה כי היא מפחידה רצח וגם לא כל כך מעניינת.
יש טסנו לאיגווסו עשינו את הצד הברזילאי שהוא כלום לעומת הצד הארגנטינאי. עוברים ליום אחד לארגנטינה ורואים את אחד הדברים המדהימים בעולם.
חזרנו לריו יומיים לפני הסילבסטר ולא היה לנו איפה לישון[email protected]@@!!!! זה היה מטורף אף אחד לא רצה לקבל אותנו, מצאנו לילה אחד אצל best rio hostel מקום שכתבו עליו פה וחייבים להוריד אותו דחוף!!! מזעזע מה שהולך שם חדרים בלי חלון מגעילים מזגן שעובד רק בלילה (וגם צריך לבקש) בשעה 10 בבוקר דופקים לך בדלת ומכבים לך את המזגן- מזעזע) שילמנו 150 ריאל ללילה!!!!!! וישנו בזוועה! למחרת