חזרה לטיפים

tomle5

04/02/2009

מקסיקו

איסלה מוחרס, אקפולקו, טולום, מקסיקו סיטי, סן כריסטובל, פאלנקה, פלאיה דל כרמן, פוארטו אסקונדידו, קנקון

אינטרנט ודרכי תקשורת, בילוים, אתרים מדהימים, אוכל, כללי, מזג האויר, קניות

קצת טיפים למקסיקו לכל מי שנוסע- לי זה מאוד עזר לפני הטיול ועכשיו אני אכתוב את המסקנות שלי...
אנחנו טיילנו במקסיקו חודש שהיה מדהים ! יש לציין שהיינו בעונה הכי יקרה במקסיקו- דצמבר (קריסמס+סליבסטר)- ולכן המחירים בהתאם . בד"כ הרבה יותר זול.
יומיים ראשונים היינו בקנקון- מהממת אבל לא זולה בכלל ותיירותית.. התפנקנו שם וישנו בהייאט קנקון קריב. 125 דולר ללילה. בקנקון חובה ללכת לקוקו בונגו! אפשר להשיג הנחה דרך לובי של מלון, ולשים לב שכרטיסים בלי שתיה- הרבה יותר זולים.
משם לקחנו מעבורת לאיסלה מוחרס- אי עם חופים יפים.
אם אין מזג אוויר לקיץ אין מה לעשות שם - כי כל מה שעושים שם זה רק לרבוץ על החוף.
מסעדות ישראליות מומלצות- קומונו (ישבנו שם כל ערב, אחלה אווירה), אוליביה. שמענו גם על מניינה אבל לא אכלנו שם.
אין שם חיי לילה במיוחד.. אינטרנט ושיחות טלפון זולות אפשר למצוא ליד הכיכר בסוף הרחוב הראשי. תשאלו ישראלים הם ידעו.
ישנו שם במלון מריה דל מר- על החוף הצפוני, מלון חמוד היה בו את כל מה שהיינו צריכים, חדרים נקיים ומיטה גדולה.. 60 דולר ללילה כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית. לא ללכת לחוות צבי הים זה ממש דבילי. אבל יש חוף שקוראים לו גראפון - ולידו עוד חוף ממש יפה - 40 פזו כניסה כולל מיטה.
משם חזרנו לקנקון ולקחנו אוטובוס לפלאיה דל כרמן- מדהים שם! ישנו במלון פיוז´ן- ממליצה עליו בחום!!! המלון בבעלות ישראלית- והבעל בית - אלון- מקסים ועזר לנו בכל מה שהיינו צריכים. חוץ מזה המלון על החוף, יש שם כל הזמן הופעות של להקות שונות, והאוכל שם מעולה.
60 דולר ללילה כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית.
ממליצה ללכת לחוף ברחוב 28 - מקום שקוראים לו קול- משלמים 40 פזו ומקבלים מיטה+כניסה לבריכה שעל החוף.
פתחו עכשיו קוקו בונגו בפלאיה דל כרמן- לא היינו אבל לא יכול להיות נפילה.
אנחנו עשינו טיול של יום אחד לטולום, יש שם חופים מהממים, היינו בחוף שקוראים לו אנה וחוזה.
משם נסענו לפלנקה - 11 שעות. כדאי להזמין כרטיסים לאוטובוס כמה שיותר מוקדם- כי הם נגמרים מהר מאוד.
היינו שם רק לילה אחד, לא אהבנו באד ומרגריטה אז ישנו בעיר בהוטל שלום. עשינו את הטיול של אגוה אזול - היה מהמם.
משם נסענו לסן כריסטובל- עיר מדהימה ! שונה מכל מה שראינו. ישנו אצל יגיל כמובן- היה כיף מאוד, אווירה משפחתית וגם הכרנו שם הרבה אנשים , כיף להרגי