חזרה לטיפים

talsolior

12/08/2008

קוסטה ריקה

טורטוגרו, לה פורטונה, סנטה תרזה, סן חוזה, פוארטו חימנז, פוארטו לימון, פוארטו וייחו, קאוויטה

אתרים מדהימים, כללי, לינה, מסלולי טיול, מזג האויר, ספורט וספורט אתגרי

לפני הכל אני רוצה להדגיש. הטיול שלנו נעשה בעונה הגשומה , כלומר , יולי ואוגוסט. אבל זה לא משנה שום דבר.! העונה הגשומה לא כזאת גשומה והחלוקה של שמש וגשם נעשית בצורה מעולה פה.. לא לפספס בגלל שאומרים שזו "העונה הגשומה"!!!

אז ככה, לפני כחודש התחלתי לטייל עם חברה שלי בקוסטה ריקה .
הארץ מדהימה! נופים מטורפים מקומות מדהימים ומה לא!
הנה הרבה טיפים בהקשרים של מקומות שטיילנו בהם שתוכלו להיעזר.
התחלנו בליבריה שממוקמת בצפון המדינה וזו לא התחלה אידיאלית אבל מפאת
הופעה של אינפקטד משרום לא ויתרנו על החוויה..
בליבריה אין מה לעשות וזה גם לא מקום מומלץ אבל מה שכן זהו מקום נפלא להמשיך לניקרגואה אם לא רוצים לרדת חזרה לסן חוזה (עיר הבירה).
במידה וכבר הגעתם לליבריה, הוסטל ליבריה מומלץ בהחלט.. זול ונחמד יחסית.
חוץ מזה בחודש יולי , סוף יולי , בכל שנה, יש פסטיבל גוונקאסטה, על שם האיזור שבו נמצאת העיר, ויש מסיבות מטורפות ומצעד נחמד בעיר אבל כל המקומות מתייקרים בצורה משמעותית ומגעילה....
מליבריה המשכנו לארנל(שנמצא בלה פורטונה אגב..). בלי שום ספק מהמקומות הנדירים בעולם. הר געש מטורף שכל הזמן פעיל וניתן לראות לבה כל לילה..חוץ מזה אפשר לעשות רפטינג למי שיש עודף כסף. המקום המומלץ בלי שום ספק- גרינגו פיט 2 , שזה השם של ההוסטל הכי טוב שם. בעלות של 5 דולר ללילה בדורמס של 4 מיטות עם מקלחת ושירותים... מציאה..
משם לא המשכנו למונטזומה כמתבקש אבל לא לוותר. יער עננים שאומרים שהוא פצצה.
אנחנו לא רצינו כי ראינו מספיק יערות עד כה...
אז משם נסענו לטורטוגרו. איי איזה מקום אדיר. פחות מ15 שעות היינו שם ונהנינו חבל על הזמן..המקום עצמו הוא אי פצפון של רחוב אחד שהמשיכה שלו לתיירים היא הצבים שבאים להטיל שם ביצים כל לילה.. תחשבו על צבה בגודל שולחן אוכל שעולה לחוף מהים ומטילה מתחת לרגל שלך 170 ביצים. מדהים.. לא להישאר כי חוץ מזה אין כלום לעשות. להגיע בערב ולקחת את הסירה של 10 בבוקר מהרציף לכיוון לימון. 25 דולר בערך.. אגב הלינה לא זולה אבל זה רק לילה אז ניחא...
לימון היא סה"כ תחנת מעבר לפורטו וייחו או קוויטה שנמצאים מאוד קרוב אחד לשני.. בלימון יחכו לכם ברציף כבר עשרות נהגים שמוכנים לקחת אותכם בזול.. להתמקח ! להתארגן הרבה אנשים ולהוציא מהם נסיעה ב- 8 דולר לבנאדם שזה אחלה מחיר..