מירב

7/29/2006 12:16:02 PM

90

תמנעו מעצמכם עוגמת נפש

אהלן חברים, לכל אלה שמתכננים לטוס לדרום אמריקה ומתלבטים לגבי חברת תעופה, המנעו בכל מחיר לטוס עם "אייר מדריד". למרות המחיר הנמוך יחסית העניין הופך לממש לא משתלם. טסתי לפני כ-3 חודשים עם "אייר מדריד" לבואנוס איירס וזה מה שקרה מאז: 1. חוץ מהקונקשיין במדריד, הייתה עצירה של שעה וחצי בברזיל וזה לא נאמר קודם. 2. התיקים שלי ושל בן זוגי לא הגיעו לבואנוס. במשרדי חברת התעופה בבואנוס לא מדברים אנגלית , מה שהקשה מאד על כל ההתנהלות מולם. הם היו אדישים, אפאטים וחסרי תועלת. נציגה של החברה ביקשה שניגש למשרדים למרות שהיה 1 במאי והמשרדים היו סגורים בכלל!!! הסתבר שבשל הקונקשיין הקצר יחסית במדריד (שעתיים) לא הספיקו להעלות את כל התיקים על המטוס לבואנוס. עברנו 4 ימים קרים בבואנוס עד שקיבלנו חזרה את התיקים. החברה ידעה שהתיקים במדריד והיו לה כל יום טיסות לבואנוס אבל כל פעם שכחו להעמיס את התיקים שלנו.... 3. הטיסה חזרה לארץ הייתה 3 חודשים מאוחר יותר, מברזיל. האוכל בטיסה מברזיל למדריד היה כנראה מקולקל. אני הקאתי לקראת הנחיתה (ואני אף פעם לא מקיאה בטיסות!) וגם בן זוגי ואנשים אחרים לא הרגישו טוב ומיהרו לשירותים.... 4. במקום קונקשיין של 3 שעות עד לטיסה לת"א הודיעו שנאלץ לחכות 17 שעות עד לטיסה הבייתה. נציגי החברה לא הסבירו למה העיכוב וסרבו לתת לנו מענה הולם כמו מלון, שוברים לאוכל / שתייה וכדומה. מי שלא זוכר- במדריד משלמים ביורו מה שהפך את ההמתנה הארוכה הזו לגם מאד יקרה. 5. בגלל שאיבדו לנו את התיקים בהלוך החלטנו שבחזרה לא נשלח את התיקים ישירות מברזיל לת"א אלא נשלח אותם למדריד ונעשה שוב check inn לתיקים לת"א. התיקים הגיעו למדריד ואז בצ´ק אין לת"א עשו לנו בעיות בגלל כביכול עודף משקל. הם לא הבינו שהגענו מדרום אמריקה ולכןהמשקל המותר הוא יותר מזה שמותר לטסים ממדריד לת"א. 6. הגענו בשעה טובה לת"א ביום א´ ב-5:30 בבוקר במקום יום שבת ב-15:30 !!! התיק של בן זוגי והתיק עם המתנות הגיע ואילו התיק שלי לא !!! מוזר מאד בהתחשב בעובדה שעשינו צ´ק אין לכל התיקים ביחד. במקום לצאת למשפ´ שהמתינה לבואנו אחרי 3 חוד´ נאלצנו להתעכב עוד כשעה וחצי ע"מ לחפש את התיק ולהגיש טופס על אובדן מטען. 7. חלפו שבועיים והתיק שלי עדיין לא נמצא וגם לא ידוע איפה הוא מטייל.... ל"אייר מדריד" אין סניף בארץ אלא רק נציגות שמפנה לסניף במדריד מה שכרוך בשיחות לחו"ל כל פעם. החברה שמטפלת באבידות של "אייר מדריד" בנתב"ג לא יצרה איתי פעם אחת קשר לעדכן אותי מה קורה עם התיק. אי אפשר להשיג אותם בטלפון וכל פעם אני מחייגת לשלוחה אחרת כדי להגיע אליהם.רציתי לבוא בעצמי לשדה לחפש את התיק אבל צריך ליווי שלהם והם לא ממש עונים. 8. ורק לידיעה, במטוסים של החברה לא תמיד יש טלויזיות. גם אם יש, אלו לא מסכים אישיים ואם רוצים אוזניות כדי להתחבר צריך לשלם משהו כמו 4 יורו. כנ"ל לגבי משקאות חריפים בטיסה / יין. ואם יושבים בסוף המטוס עגלת המשקאות מגיעה כבר ריקה ותוכלו לשכוח מקולה- יש רק מים. 9. מקווה שמאחרים תימנע עוגמת הנפש שאני עדיין עוברת. תעשו לעצמיכם טובה, תשלמו אולי עוד קצת אבל תקבלו חווית טיסה אחרת ולא תישארו עם טעם רע מהטיול. מירב.

מחפשים מלון בדרום אמריקה?

קבלו הצעות מחיר ישירות למייל

שי

7/29/2006 5:38:40 PM

אל תוותרי להם, לפי מה שרשמת זה ממש ביזיון איך שהם מתנהלים-144- , לפחות יש ביטוח לתיק שאבד?