טיסות לדרום אמריקה

gato negro hostel אנטיגוואה -הוסטל בלאק קאט -

מאת: קרן, בתאריך: 05.03.2013

הגעתי עם חברה ארגנטינאית בערב להוסטל לאחר שעשינו צ´ק אין והעלינו לחדר את התיקים החלטנו לעבור להוסטל פחות יקר. הסברנו למנהל המקום שהיה באותו הזמן שם. כמובן שהוא לא בעל המקום אלא תייר שעבד שם הוא התעקש שנשלם לו על לילה למרות שהיינו שם רק שעתיים הוא התעקש ורצה להזמין משטרה אחרי שהסברתי לו שעבדתי בהוסטלים והוא מוזמן לקרוא למשטרה כי אין שום דבר פסול במה שביקשנו הוא הסכים ונתן לנו ללכת לפני שיצאנו מההוסטל בחור אחר שגם הוא לא מקומי שאל אותנו אם אנחנו מישראל. שאלנו למה זה משנה והוא התחיל לצעוק בכל ההוסטל שכל הישראלים אותו הדבר ושהם שונאים ישראלים בהוסטל הזה באותו הזמן שהו יותר ישראלים מאשר מטיילים אחרים כל הכסף שהם עושים בא ממטיילים לכן אין שום סיבה שידברו ככה כמובן שהתווכחתי איתו אבל ממש לא שווים את הזמן ואת האנרגיה המקום הוא גזעני ולא מכבד הן בגלל ההזמנת משטרה למרות שלא עשינו שום דבר פסול והן בגלל

תגובה חדשה

טיפים נוספים

טיפים כלליים על אנטיגואה, גוואטמלה

מאת: ליהי , בתאריך: 19.11.2017

עיר ממש מיוחדת וקולוניאלית, היא ממש מזכירה את ונציה בצבעוניות, הכל נראה כיאלו הזמן עצר שם מלכת. באנטיגואה החלט...

הוסטל מומלץ באניגואה - hotel y arte

מאת: oz , בתאריך: 04.01.2017

באנטיגואה הזמנו מקום לינה בהוסטל שנקרא los rosas אבל זה היה נראה מקום מסרטי אימה! אז אחרי לילה אחד עברנו למלון...

חנות שוקלד ומוזיאון שוקולד הכי שווים בעולם!! - choco museo

מאת: יסמין , בתאריך: 18.07.2016

ליד הכיכר המרכזית באנטיגואה (5a avenida Norte #15 c) יש חנות שוקלד ומוזיאון קקאו. יש שם מבחר מטורף של שוקלדים...

מלון טוב דיוניסיו אין

מאת: sela , בתאריך: 16.09.2014

ממליץ בחום על מלון דיוניסיו אין ברחוב אבנידה 7 דרום. Avenida 7sur . מלון בבעלות משפחתית עם חדרים קטנים אך ברמ...

הוסטל קומפסקו לא להתקרב

מאת: דרור , בתאריך: 11.08.2014

לא להתקרב גם אם אתם ממש רוצים! הוסטל קומפסקו באנטיגואה גואטמלה- בעל הבית אפס ושקרן גדול המקום יקר 80 קצאל ל...

הוסטל מדהים באנטיגואה במחיר מציעה !!

מאת: מתן , בתאריך: 30.05.2014

לכל מי שמגיע לאנטיגואה יש כאן אחלה הוסטל עם שתי מקומיים שמנהלים אותו.. בכניסה יש לכם דגל ישראל והמון המלצות על...

מסעדה איטלקית מצוינת (גם צמחוני)

מאת: ארנון , בתאריך: 28.01.2013

ממש במקרה חברה שלי ואני הגענו למקום הזה לא רצינו להיכנס בהתחלה, נראה לנו תיירותי ומיותר. מזל שנכנסו! את פני...

הוסטל טוב באנטיגואה

מאת: asaf , בתאריך: 29.12.2012

אם אתם מחפשים מקום זול באנטיגואה לכו להוסטול הוליסטיקו 60 קצאל בדורמס כולל ארוחת בוקר יש מקלחות טובות מים רותח...

הוסטל מעולה וזול באנטיגואה -

מאת: יונתן , בתאריך: 23.11.2012

אחרי טיול של כמעט שנה סוף סוף יש לי מקום שאני באמת הרגשתי צורך לציין לטובה. בהתחלה הלכתי לזולה - שהוא הוסטל...

banna azul הוסטל מעולה באנטיגואה

מאת: יערה , בתאריך: 11.06.2012

היי חברים .. הגענו לאנטיגואה וחשבנו שנהייה פה כולה 3 ימים ונעבור הלאה .. בסוף נשארנו חמישה ימים וחזרנו לעוד ...