רורה נבאקה בוליביה- טיפ חשוב

מאת: סיגל, בתאריך: 03.12.2013

יש ברורה נבאקה שני ישראלים- איציק נוס ושגיא חורב.. הם שני רמאים! דפקו אותי ואת החברים שלי... לבקשת בית חבד, הם נתנו לנו להשתמש במטבח שלהם לבשל ארוחת שישי (כמובן אחרי שהם הוציאו לנו את הנשמה).הם טענו שהרסנו להם את התנור...שני חברים שלנו נפגעו בגלל אותו התנור והם רק חשבו על הכסף שהם יוציאו מאיתנו. הם אמרו לנו שהתיקון עולה 700 דולר. הלכנו איתם לטכנאי שאמר שזה נכון ושהתנור נהרס.. אחרי ששגיא ואיציק הלכו הטכנאי תפס אותנו ואמר לנו שהתעסקנו עם שני רמאים ושהתיקון עולה לא יותר מ200 דולר.. הם עשו לנו את המוות, איימו עלינו ושיחדו שוטרים שיעצרו אותנו ויעשו לנו את המוות במעצר (היינו 10 חברה!).. כמה מקומיים שמכירים אותם ויודעים שהם עבריינים עזרו לנו.. ג´וני מסוכנות פלצ´ה ואוסקר מהבריכה של אוסקר... בסופו של דבר התפשרנו איתם ושילמנו להם 200 דולר. בסוף כשחזרנו לבוליביה הסתבר לנו שהם סידרו את התנור לבד ושהתנור היה של בית חב"ד...!!! שוב. שגיא ואיציק.!! אל תתקרבו אליהם..

תגובה חדשה

טיפים נוספים

המלצות על רורה נבאקה - איפה לישון עם איזו סוכנות לסגור אטרקציות ומה יש לעשות שם

מאת: רותם , בתאריך: 11.03.2018

רורה נבקה עיירה קטנה בצפון בוליביה, השער שלכם לג'ונגלים במדינה, יש שם כל כך הרבה אנשים טובים שהייתה חייבת לבוא...

המלצה על flecha tours - לאורה לטיול של הפמפאס

מאת: אסף , בתאריך: 13.07.2017

סגרנו דרך לאורה מסוכנות פלצ'ה (flecha tours). לאורה המהממת עזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים, מהרגע הראשון, והרבה ...

הוסטל לובו - אזהרה!!!

מאת: Neta , בתאריך: 28.10.2013

ישראלים יקרים, אזהרה חמה! בהגיענו לרורה נבקה, הגענו להוסטל לובו (בעקבות המלצות שראינו בגרינגו). החדר שקיבלנו ...

סוכנות flecha

מאת: נירית , בתאריך: 27.08.2013

הסוכנות מומלצת. אמינים. הייתי איתם בפאמפס לשלושה ימים. המדריך היה מצויין (יקי). תפס אנקונדה וקוברה. האוכל היה...

מוסקיטו

פאב שווה. מוזיקה נעימה. צוות נפלא. במקום יש wi.fi

הזהרו מחברת אמזוניקו amazonico

מאת: Mil , בתאריך: 10.07.2013

חזרנו אתמול מטיול פמפס ברורהנבקה, של חברת אמזוניקו, amazonico. שגיא חורב, הישראלי שעובד בחברה, מהנוכלים הגדולי...

שימו לב כשאתם מזמינים כרטיסי טיסה לרורה נבאקה דרך TAM

מאת: אופיר , בתאריך: 01.07.2013

אהלן. רציתי לידע אנשים שרוצים לחסוך קצת כסף בטיסה לרורה דרך TAM. אני הזמנתי מהם כרטיס טיסה הלוך-חזור לרורנבאקה...

אזהרה Los tucanes ברורה!!

מאת: דורין , בתאריך: 27.05.2013

ישנו בהוסטל 4 לילות כשבבוקר החמישי הם פשוט הודיעו לנו שהחדר שלנו מוזמן לאותו יום כבר, ע"י מישו אחר (כשאנחנו עד...

הוסטל מצוין וזול!

מאת: מאיה , בתאריך: 10.05.2013

הוסטל "רזידנסייל חפון" ¨residencial ¨japon¨ הוסטל מצוין ממוקם 5 דקות ממרכז העיר מחירים זולים וחדרים אדירים 35...

סוכנות לגונגלים ופמפס

מאת: טל , בתאריך: 11.04.2013

לכל מי שרוצה לעשות גונגלים או פמפס ברורה נבקה, ממליצה בחום על חברת אמזוניקו! קיבלתי אצלם יחס מדהים, מפפה בעל ה...