ליל שישי הארוחה בארקיפה

מאת: yitzi, בתאריך: 25.07.2014

היי חברים אנו רבנים מחב"ד שיהיו בארקיפה שבת זו gd הלילה מוכנים או מחר בבוקר אני אפרסם את המיקום לארוחת יום שישי בערב שבו אתה תהיה כולם מוזמן, אם יש לך שאלות אל תהסס לשלוח דואל אליי yitzizakon@gmail.com או שאתה יכול וואצאפ ב347-2439964 או להתקשר אליי 997694099

תגובה חדשה

כתבות קשורות

אריקיפה וקניון קולקה

התעוררנו בשעה 5:30 ובשעה 6:00 נסענו ל- Hostal נוסף שם אכלנו את ארוחת הבוקר, בסיס...

סיפור חטיפה באריקיפה

אחרי רבע שעה של נסיעה ברחובות ארקיפה ושיחת חולין קצרה עם הנהג כדי לתרגל עוד קצת ...

חנות הקוקה בקוסקו

בחנות קטנה בעיר קוסקו שבפרו, מנסה כריסטו לשקם את תדמיתו המושמצת של צמח הקוקה. אר...

תחילת מסע בפרו- לימה, ווארז ולגונה 69

שרון סופר חוזר מיבשת דרום אמריקה ונותן לכם הצצה לתוך יומן מסע מרתק ברחבי פרו, הפ...

האזאנגטה - פרו

"שמעתי על משהו מגניב, טיפוס של 12 יום על ה- Azanghate". ככה, בשורה אחת...

כתבות קשורות

איים צפים, מסיבה פרועה ושמלת ערב פרואנית

לפונו (Puno), העיר הראשונה שלי בפרו, הגעתי לאחר נסיעה של שלוש שעות באוטובוס...

טרק סובב אלפמיו בווארז שבפרו

האלפמיו – נמצא ברכס הצפוני של הקורדילרה בלנקה בווארז שבפרו, והוא אחד ההרים...

טרק הצ´וקקיראו

טראק הצ’וקקיראו שבפרו הוא טראק מיוחד ומאתגר. בשונה מהטראקים למצ’ו פי...

טרק הסלקנטאי - פרו

נסענו במונית בחמש בבוקר, נסיעה של שעה וחצי עד לכפר Mollepata +2900. בכניסה לכפר ...

טרק קניון קולקה

נסענו בלילה לפני, מתחנה מרכזית ארקיפה , פרו לכיוון 3287m) Cabanaconde), משעה 2:0...