טיפים לקוצ´במבה והמלצה חמה על פארק טורו טורו 5 שעות דרומית משם

מאת: amit, בתאריך: 26.08.2011

לאחר כשבוע בקוצ´במבה והסביבה- החלטנו לעזור לכם עם מספר טיפים--- קודם כל קוצ´במבה עצמה- אין הרבה מה לעשות בעיר וההוסטלים באיכות נמוכה יחסית ולא זולים במיוחד (40 בוליבאן בלי מקלחת צמודה)- 3 נקודות חיוביות- ברחוב הראשי (HEROINAS) יש את רשת דמבו (רשת גלידריות ומאפים) וצמוד אליה את מסעדת קריסטל (ארוחת בוקר נחמדה ב 24 בוליביאן)- מעבר לכך יש מסעדת אמפנדות עצומות וטעימות ברחובות ESPANA-CHUQUISACA (7 בוליביאן)--- בהמשך הרחוב של אספאנייה ליד החיבור עם רחוב לה פאז ישנה מסעדת בשרים מצוינת ולא יקרה (40 בוליבאן) כולל בופה סלטים חופשי מומלץ בחום--- פסל ישו במעלה העיר נחמד לתצפית קצרה-- פארק טונרי בקצה העיר ממש עלוב (יער על הר) ואין למה לבזבז עליו זמן---- לגבי פארק טורו טורו-- מדובר בפארק שכולל עקבות דינוזאורים קניונים נחמדים ומפלי מים מערת נטיפים גדולה ומרהיבה ונופ מדהים ושונה של הפארק עצמו-- הפארק ממוקם 5 שעות דרומית לקוצ´במבה וניתן להגיע אליו עם אוטובוסים של חברות שונות (העיקרית נקראת דל נורתה או לוס צ´וקוס) - האוטובוסים יוצאים מרחוב רפובליקה והתחנה המרכזית ליד הפינה עם רחוב וואיה גראנדה-- אוטובוסים יוצאים על יום ב6 בבוקר ובימי שישי גם ב6 בערב - בימי חמישי אין אוטובוס חזרה מטורו טורו--- מומלץ לקנות כרטיסים מראש ואם ניתן אפ לשלם עוד 5 בוליביאן (סה¨כ 25) ולשבת מקדימה (כדי לראות את הנופ ובשביל מקום לרגליים) לגבי העיירה טורו טורו- אין סוכנויות בעיירה וחובה להשכיר מדריך בפלאזה המרכזית ליד סוכנות המידע לתיירים-- השכרת מדריך עדיפה מתשלום לסוכנות בקוצ´במבה עצמה שעולה הרבה יותר-- קחו בחשבון שבעיירה עצמה אין מקום מסודר להשכרת ציוד קמפינג ובישול אם אתם מתכננים זאת (למרות שניתן להגיד למדריך שיביא לכם ציוד ולשלם תשלום נוספ)-- הפארק עצמו אינו דורש לינה בשטח מאחר והאתרים קרובים יחסית לעיירה (עד שעה וחצי נסיעה)-- אנחנו כן לנו בשטח 2 לילות ודי נהננו-- הפארק לא מרובה בתיירים ובהחלט מרשים ביופיו-- לגבי מסעדות בעיירה- אין מסעדות ברמה זה בערך כמו לאכול אצל המשפחה בבית ולבקש מה שרוצים בהנחה שיש אז אל תצפו ליותר מדי-- לגבי האתרים בפארק עצמו- האתר המרכזי והמעניין הפארק הינו מערת הנטיפים אומאחלנטה (מערה של 7 ק´מ למרות שניתן להיכנס עד ל700 מ´)- המערה נמצאת כחצי שעה נסיעה מהעיירה ולחלוטין לא לוו

תגובה חדשה

כתבות קשורות

קוצ´במבה

סמאיפטה, קוצ`במבה ושקרים בוליביאנים קטנים

לסמאיפטה (Samaipata) הגעתי כפליטת החווה האורגאנית, והופתעתי לגלות את העיר היפה ב...

התנדבות עם ילדים בבוליביה

פרוייקט מלאכים של תקווה, הוא פרוייקט שהוקם לפני כשמונה שנים על ידי אמריקאי שהגיע...

תופעת מוצ´ילרים נגד התנדבות

אוקי, אז נתחיל מההתחלה- אני מוצי´לר,כמו רובכם או חלקכם שיהיו בקרוב ואני ב...

סנטה קרוז - בוליביה

דורית ועמי שעברו לגור בבואנוס איירס ארגנטינה, עשו קפיצה לבוליביה השכנה שם נ...

ערים של שקט, אי של שמש, ופרידה סופית מבוליביה

כבר כמה ימים שאני שוברת את הראש מה לכתוב בפוסט הזה, ואין לי. פשוט אין לי. נסעתי...

כתבות קשורות

בוליביה - העובדות, החוקים והישראלים

כמחווה לעזיבתי את בוליביה, אני מצרפת כאן מספר עובדות שנכתבו בדם על הארץ המדהימה ...

בוליביה - סלאר דה אויוני

בשעה 11:00 יצאנו עם אלכס המדריך (24) חבורה של שישה ישראלים מהעיירה אויוני (Uyuni...

הסכנה השקטה בג'ונגלים של בוליביה

אז לי קוראים גלעד אני בן 23 אחרי צבא ואחרי 10 חודשים מדהימים של טיול בדרום אמריק...

בוליביה בשבוע

לה פאז. האמת? בדיוק איך שתיארו לנו אותה. ענקית, צפופה, ענייה. כל העיר הזאת היא ש...

המדריך למתנדב בסוקרה

סוקרה, למי שלא יודע, היא בירת בוליביה הרשמית. העיר לא נמצאת לרוב במסלול המוצ&#39...