ההוסטל הכי מפנק בדרום אמריקה

מאת: topaz, בתאריך: 14.03.2012

החלטנו לעצור בדרך לצפון צילה בסנטיאגו מוזר לגלות שבכל עיירה קטנה מצאנו מרכז אינפורמיישן הרבה יותר מושקע מעיר הבירה וכך יצאנו לדרכנו לחפש הוסטל עם מפה בגודל מפת שולחן שלא מבינים כלום נסענו להוסטלים המומלצים ולא היה מקום או שהיה אבל בחדרים יקרים לי מדי וכך מצאתי עצמי מכתת רגלי בעיר ב37 מעלות חום כשהגעתי לרמת יאוש דרגה 3 התחלתי לשאול זרים ברחוב מסתבר שהוטלים לא חשבו על האופציה לשים שלט קטן ¨ים בחורה אחת החליטה לקחת את זה כמשימה אישית וכברה איתי חצי עיר בוסאלים הזויים נמצאו- בלי מטבח או עם דרישות מוזרות עד שלבסופ הגענו happy house moneda 1829 barrio brasil אם הבחורה היתה נשארת היא היתה מקבלת נשיקה ומתנה 8000 וזכיתי בהוסטל הכי זול בסנטיאגו והכי יפה שהייתי בו בדרום אמריקה איך להתחיל? בדורמס- שם ישנתי המיטות מרווחות ומפנקות חדר ע-נ-ק ןמואר וזו פשוט אחוזה בריכה שולחן בילארד חדר סרטים עם מערכת קולנוע מהסרטים מרפסת שיזופ וסתם מרפסות מה שהיה לי הכי כיפ שם שהיה חסר לי בהרבה הוסטלים זה פינה לעצמי כשלא בא לי אנשים ושם הייתי רק צריכה לבחור כשבא לי אנשים יש וכשלא אז לא יש אחוזה שלמה לבחור 2 רחובות מהמטרו בפינה מכולת ולמי שלא בא אז סופר 3 רחובות אחת המסעדות המומלצות בצילה רחוב וחצי משם בקיצור פינוק

תגובה חדשה

כתבות קשורות

תקועים במדבר אטאקמה

לכל מי שמעוניין לקרוא סיפור קצרצר על חוויה בלתי נשכחת שעברנו בצ’ילה- הגעת ...

טרק פוייאואה

פארק הפוייאואה, הנמצא דרומית לעיירה אוסורנו שבצ´ילה בדרום אמריקה, התפ...

מהרי האנדים עד למישור החוף - סיכום מסע

כמעט חודשיים אחרי, והכל כבר מאחוריי. המסע, החזרה, הנחיתה, הפגישה עם אמא ועם המשפ...

קרוז דה לוס מארס

טרק נהדר לנקודה הדרומית ביותר בדרום אמריקה היבשתית, בה נמצא 'צלב הימים' ...

טיול בדרום צ´ילה!

בכתבה הזו אדבר על חלק מהמקומות שהכרתי בדרום צ×ילה ולטעמי ההכי שווים להכיר. גם את...

כתבות קשורות

טרק סודי בדרום פטגוניה

זה היה הטיול הגדול הראשון שלי. בגיל 30 התפטרתי מעבודתי השוחקת בהיי טק, והתעורר ב...