ולנסיה

טיפים של גולשים על ולנסיה

קצת על ולנסיה

ולנסיה - Valença
היא עיר חסרת כל ייחוד, ואין בה שום דבר מעניין לעשות, הסיבה היחידה שתעברו פה היא להגיע אל האי מורו דה סאו פאולו(מפורט בנפרד), אי מדהים ובכלל כל האזור בו נמצאת ולנסיה הוא יפה(לא כמו העיר). ולנסיה נמצאת על קו החוף ויש לה נמל קטן ונחמד אליו אתם צריכים להגיע מתחנת האוטובוס המרכזית, שמאחוריה קיימת תחנת מוניות(קחו מונית). מהנמל יש לקחת סירה איטית או מהירה, מומלץ להוסיף טיפה כסף ולשוט במהירה. אם אתם זקוקים לכסף קיים בנק במעלה הכביש ליד הנמל: Banco de brazil אך זכרו כי בבנק זה תשלמו עמלה גבוה של משהו כמו 20 דולר על פדיית טרוולים(גם אם תפדו אחד או עשר). אז בעקרון מומלץ להשתמש בכרטיס האשראי שם.
עוד חשוב לציין שולנסיה היא עיר בה לא מומלץ להסתובב עם רדת החשכה אחרי 19:00.

לעוד טיפים של גולשים על ולנסיה הוספת טיפ

הדרך מאיטה קרה למורו דרך ולנסיה

יש שני אופציות הראשונה דרך חברה מסודרת אבל יקרה בשם קאסי CASSI דרכם זה עולה 75 ריאל כולל המעבורת. יש להם כמה שעות קבועות –אבל אי אפשר לסמוך על זה –אם אין מספיק אנשים –הם לא יוציאו הסעה. האופציה שניה: עם אוטובוס 3 שעות עד לולנסיה במחיר 24 ריאל ומשם מעבורת בכמה ריאל באופן עצמאי – יש כל הזמן. יש 4 חברות אותו המחיר שניים עם מזגן ויותר ישירה ומהירה. ושניים ללא מזגן ומאספת. שני הטובות בדלפק אחד ושני המאספים בדלפק אחר ממול הטובות. מומלץ לקנות כרטיס יום לפני. חברת SANTANA נחשבת טובה שעות: 6:10 9:50 14:30 (- יש גם בכיוון ההפוך –לא יודע את השעות.) חברת AGUIA BRANCA גם כן נחשבת טובה שעות: 9:25 15:45 בכיוון ההפוך יש ב10:55 ו15:05 בלי מזגן –(לא להתקרב) חברות ROTA ו CIDADE SOL : 5:30 7:00 8:50 11:00 14:00 16:30 הטיפ נכון לפברואר 2015 . מומלץ ללכת לתחנה המרכזית ולצלם את לוח השעות במידה והם השתנו. אפשר לעשות עצמאית גם את הדרך ההפוכה –פשוט כדאי במורו לברר מראש את לוז האוטובוסים –שהם כל שעתיים . מקסימום תעלו על האיטית. האתר של אחת מחברות האוטובוסים : https://www.aguiabranca.com.br/Passagem/ComprarPassagem אלו היעדים לחיפוש Itacare , Valenca Ba הוספתי תמונות של לוח הזמנים שלכם בני סימן טוב

סוכן הנסיעות הכי טוב בדרום אמריקה!

אם אתם צריכים מישהו שיעזור לכם לארגן טיסות, נסיעות, מעבורות ובעצם כל דבר שקשור בהתניידות בדרום אמריקה ובמיוחד בברזיל, מאוריציו הוא האיש שלכם! הוא יהודי דובר עברית ומאוד אוהב לעזור לישראלים. טיילנו בארנטינה-צ׳ילה-ברזיל בתחילת 2015 והוא עזר לנו מאוד בסגירת טיסות פנימיות בארגנטיה וברזיל והסעות+שייט מסלבדור למורו דה סאו פאולו ובחזרה. הוא אפילו הוזיל לנו טיסה אחת ב- $140 לאדם (!) ביחס לטיסה הכי זולה שמצאנו באינטרנט, וכל זה תוך מסירות מעל ומעבר למצופה שכללה התכתבויות ווטס-אפ אל תוך הלילה. אגב, את התשלום אפשר אפילו לעשות לו בשקלים בהעברה בנקאית לחשבון בארץ - פינוק! :) בקיצור - מומלץ מאוד! כל הפרטים שלו מופיעים כאן: http://www.gringo.co.il/business/Flights_in_South_America_for_the_Best_Prices ובמידה ולא הצלחתם להיכנס לקישור, הנה הם: Mauricio Laukenickas Chief Operations Officer (COO) – Tisot Drom America mailto:[email protected] www.tisotdromamerica.com 9220-4664 71 55+ http://www.facebook.com/pages/Tisot-Drom-America/463542693677666

אכזבות והמלצות

לאחר שנעזרנו רבות באתר אנו רוצים לתרום את חלקנו: חודש בברזיל- ירח דבש דצמבר 2009 התחלנו בריו- ששהיא מאוד מפחידה ובכלל אין מה לעשות שם יותר מיומיים שלושה. ישנו במלון בקופקבנה. גם בסוף הטיול חזרנו לריו וישנו בהוסטל- שעליו יש לי המון מה לומר בהמשך... נסענו לבוזיוס 3 וחצי שעות באוטובוס מרי (זהו האוטובוס היחיד שנתקלנו בו שהיה בו מזגן) בוזיוס מדהימה השכרנו רכב (בוגי) ו"תפרנו" את כל המקום הגענו לחופים מדהימים ובתוליים. ישנו בפוסדה שנקראת "וילה בובה" מקום יפה ונחמד שילמנו 120 ריאל ללילה בחדר זוגי לאחר ויכוח. חזרנו לריו וטסנו לפורטו סגורו (אגב הטיסות פנים בברזיל פשןט גהינום!!! 4 קונקשנים בטיסה של 3 שעות) בפורטו סגורו אין מה לעשות חוץ מהשוק לילה שנמצא ליד הנמל.עברנו לאריאל דה אג´ודה ישנו מפוסדה שמומלצת פה באתר שנקראת "סאודוסה מילוקה" מקום מדהים שילמנו 90 ריאל ללילה בלי ארוחת בוקר, במקום יש בריכה מדהימה וערסלים. אבל!!!!! חשוב מאוד!!!! המנקה גנבה לנו מהחדר 100 ריאל ו 10 דולר!!! כשאמרנו לבעלת המקום היא לא האמינה לנו בטענה שהמנקה עובדת אצלה כבר כמה שנים.- אז תשמרו על הדברים טוב טוב! משם עברנו לאיטה קרה שזה עיירה של גולשים חסונים ומסוקסים לא זוכרת את שם הפוסדה שבה ישנו... אבל בשום פנים ואופן לא לוותר על איטה קרה! משם למורו דה סאו פאולושם ישנו יומיים אצל איזה ישראלי בחוף 2 בחור נחמד מאוד קוראים לו ליאור אתם תזהו אותו לפי "הסביח". רצינו קצת להתפנק ולכן עברנו לפוסדה מטורפת עם ערסל לתוך הים (בחוף 2) חלונות שקופים מדהים מדהים מדהים שייכת לבעלים של הסופר בחוף 2. שילמנו 120 ריאל ללילה וזה היה שווה אפילו יותר. אחר כך נסענו לסלבדור שלא נשארנו שם דקה כי היא מפחידה רצח וגם לא כל כך מעניינת. יש טסנו לאיגווסו עשינו את הצד הברזילאי שהוא כלום לעומת הצד הארגנטינאי. עוברים ליום אחד לארגנטינה ורואים את אחד הדברים המדהימים בעולם. חזרנו לריו יומיים לפני הסילבסטר ולא היה לנו איפה לישון[email protected]@@!!!! זה היה מטורף אף אחד לא רצה לקבל אותנו, מצאנו לילה אחד אצל best rio hostel מקום שכתבו עליו פה וחייבים להוריד אותו דחוף!!! מזעזע מה שהולך שם חדרים בלי חלון מגעילים מזגן שעובד רק בלילה (וגם צריך לבקש) בשעה 10 בבוקר דופקים לך בדלת ומכבים לך את המזגן- מזעזע) שילמנו 150 ריאל ללילה!!!!!! וישנו בזוועה! למחרת

כתבות

מפלי האיגוואסו והאזור - חלק 2 הכתבה תספר על אפשרויות טיול נפלאות וחוויות אותנטיות באזור מפלי האיגוואסו. הסיבה אגב שהחוויות האלה פחות מפורסמות היא כלכלית נטו, אין הרבה פרסום איפה שאין הרבה רווח, ורוב האפשרויות האלה חינמיות או זולות ;)
מפלי האיגוואסו והאזור אני גר בברזיל כבר 11 שנים וביקרתי יותר מ10 פעמים באיגווסו וכל פעם מבקר ומטייל באזור לפחות שבועיים ובכל ביקור אני מגלה פינות חמד חדשות אז למי שאוהב טבע, תרבות אינדיאנית אוטנטית , אבני חן, עבודות יד ואוכל מצוין במחירים יחסית זולים אני ממליץ בחום לקחת