מטייל ישראלי נהרג בהוארז

10/9/14
מטייל ישראלי נהרג ליד ווארז פרו
המטייל בשנות ה-30 לחיו יצא עם קבוצה גדולה של מטיילים לטיול ללגונה 69, אשר יוצאים אליו מווארז, פרו. מדובר בטיול חד יומי אשר בו מטפסים עד ללגונה, ההליכה והטיפוס הן בגובה רב מה שגרם למטייל לחוש ברע. מסיבה שאינה ברורה  הוא ככל הנראה נשאר לבדו בנקודה מסוימת.  לאחר שחזרו אליו המטיילים הם מצאו אותו ללא רוח חיים.

מטיילים יקרים
הטיול ללגונה אינו אמור להיות מסוכן אך בכל טיול בגובה רב רצוי תמיד לקחת בחשבון את בעיית מחלת הגבהים, שנגרמת עקב חוסר בחמצן. במקרים כאלו תמיד יש להפסיק את הטיול ולרדת בגובה לאט לאט עד להתאוששות. אין לעזוב מטייל בגפו,  כאשר מטייל אחד בקבוצה חש ברע חייב אחד מהמטיילים בקבוצה לעזור למטייל לחזור לנקודת ההתחלה ולא להשלים את הטרק,  גם אם זה אומר לוותר על הטיול אליו כבר התארגנתם ויצאתם.

לגונה 69, ווארז פרו. צילום: יפעת חן כהן

כתבות נוספות

התנדבות בבניית טורבינות לקהילות בפרו

האפשרויות לאקוטוריזם מתרחבות להם משנה לשנה, ואין ארץ בעולם היום, שאי אפשר למצוא ...

איקה וקוסקו

היי כולם. אחרי שבוע בקוסקו, כבר יש המון המון מה לכתוב. טוב, אז אחרי נסיעה של 1...

לימה והואראז

טוב, אחרי שבועיים מצויינים בבואנוס איירס, ואחרי שלא מצאתי מישהו שמתכוון לנסוע לפ...

טרק קניון קולקה

נסענו בלילה לפני, מתחנה מרכזית ארקיפה , פרו לכיוון 3287m) Cabanaconde), משעה 2:0...

טרק הסלקנטאי - פרו

נסענו במונית בחמש בבוקר, נסיעה של שעה וחצי עד לכפר Mollepata +2900. בכניסה לכפר ...

טרק הצ´וקקיראו

טראק הצ’וקקיראו שבפרו הוא טראק מיוחד ומאתגר. בשונה מהטראקים למצ’ו פי...

ווארז

הווארז, למי שלא יודע, הינה בירת טרקים בפרו. עיר די חדשה (בת 35 או יותר, היות ורב...

הסכנה שגבתה מחיר כבד בטרק

לאור מותו של המטייל אביב ברומברג ז"ל החלטנו להעלות כאן כתבה על מחלת הגבהים על מנ...

סיפור חטיפה באריקיפה

אחרי רבע שעה של נסיעה ברחובות ארקיפה ושיחת חולין קצרה עם הנהג כדי לתרגל עוד קצת ...

טרק סובב אלפמיו בווארז שבפרו

האלפמיו – נמצא ברכס הצפוני של הקורדילרה בלנקה בווארז שבפרו, והוא אחד ההרים...

המלצות

המלצה - הוסטל ריוונדל בלימה

מאת: shir , בתאריך: 18.03.2019

ההוסטל נמצא בניהולו של ליאור המלך ישראלי דובר עברית שחי שם כשנתיים וחצי ומנהל אותו במקצועיות רבה . אווירה ביתי...

המלצה הכי מדהימה על הוסטלימה

מאת: hilla , בתאריך: 30.01.2019

חשבתי וחשבתי איך לתת לכם את ההמלצה הכי מדהימה על הוסטלימה נחתנו בפרו וברגע שהגענו להוסטל מתן חיכה לנו בזרועות ...

בלימה רק הוסטל לימה

מאת: אריה , בתאריך: 09.12.2018

בלימה רק הוסטל לימה!!! עזרה מא׳ ועד ת׳ החל מטיול לאיקה (סקי חולות), המלצות כלליות על לימה, מסעדות וקניונים. מת...

המלצה חמה על הוסטל פירווה המעולה

מאת: עמית , בתאריך: 17.11.2018

מוצילרים יקרים אני חייב לשתף אתכם אני נמצא כבר שבוע בלימה בהוסטל ממש טוב והוא לא מוכר בכלל. כשהגעתי ללימה ישר ...

המלצה המלצה הוסטל פירווה

מאת: nitzan , בתאריך: 12.10.2018

הוסטל בלימה pirwa יחס מהמם, הבעלים והעובדים אדיבים וחמודים בטירוף תמיד רוצים לעזור ובמחירים מצחיקים הוסטל נק...

הוסטל pariwana הוא כנראה ההוסטל הטוב ביותר שהייתי בו בטיול

מאת: atar , בתאריך: 27.09.2018

הוסטל pariwana הוא כנראה ההוסטל הטוב ביותר שהייתי בו בטיול. התנאים מעולים, נקי מאוד, לא יקר, בר מגניב, מטבח מא...

המלצה על סוכנות לצאת איתה למאצו פיצו

מאת: אריאלה , בתאריך: 25.12.2017

סגרתי את מסלול inka jungle trail למאצ'ו פיצו עם סוכנות Amazon Peru travellers. המחיר שהם נתנו לי היה זול משמע...

הוסטל the flying dog - המלצה

מאת: שלי , בתאריך: 25.12.2017

הוסטל the flying dog, גם בשכונת מירהפלורס. נחמד, מסודר, ארוחת בוקר כלולה. מישהו בקבלה 24 שעות. לדעתי עדיף להגי...

המלצה על סוכנות WAROMA eco tours Peru ליציאה לטרק הוויוואש

מאת: eviatar , בתאריך: 05.09.2017

יצאנו עם המדריך אנחל ל8 ימים מושלמים בוויוואש, אנחל מדריך סופר סופר מקצועי, בדיוק מהסוג שצריך לוויוואש, כזה ש...

שניצל אקספרס בקוסקו

מאת: lala , בתאריך: 02.08.2017

חבריי המוצ'ילרים והמזוודונרים היקרים 🧳🎒!! הנמצאים בקוסקו😍 רוצה להמליץ לכם על מקום בניהול ישראלי 🇮🇱 ✨*ש...